بسیج به الگویی برای ملت های دنیا تبدیل شده است


بسیج به الگویی برای ملت های دنیا تبدیل شده است

یاسوج- ایرنا- فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد با تبریک هفته بسیج (29 آبان ماه تا پنجم آذرماه)، گفت: بسیج هم اینک به یک الگو برای دیگر کشورها و ملت های دنیا تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ روح الله شاهینی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: بسیج از عوامل مهم حفظ نظام و انقلاب و جزو میراث ها و یادگارهای جاودان امام خمینی (ره) است.

وی افزود: تاکنون خدمات چشمگیری از سوی بسیج در زمینه های مختلف ارائه شده و در تمامی میادین و عرصه ها نیز موفق عمل کرده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد بیان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به مسائل مهمی اشاره کرده که یکی از آنها بحث جوان گرایی است.

سرهنگ شاهینی عنوان کرد: بسیج با تربیت نیروهای جوان و انقلابی به عنوان آینده سازان کشور درصدد تحقق هر چه بهتر بحث جوان گرایی است.

وی ابراز داشت: مردم و مسئولان اجرایی کشور مطالب راهگشای مورد تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند زیرا نقشه راه ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی ایران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویراحمد گفت: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب از ابتدای امسال تاکنون فشارهایی را در عرصه های فرهنگی و اقتصادی به ایران اسلامی وارد کرده اند.

سرهنگ شاهینی اظهار داشت: تمامی این توطئه های شوم دشمنان به دلیل مقاومت و ایستادگی جانانه ملت ایران که برگرفته از تفکر و روحیه بسیجی است یکی پس از دیگری خنثی شد.

وی افزود: سرنگونی پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته آمریکا و توقیف کشتی انگلیس سبب پی بردن هر چه بیشتر نظام سلطه به بالا بودن قدرت دفاعی و نظامی ایران شد و فهمیدند که نمی توان با نظام و انقلاب مقابله کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی