اضافه شدن تورنمنت باشگاهی آمریکای جنوبی به بازی FIFA 20


شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرد که قصد دارد در بروزرسانی ماه مارس FIFA 20 تورنمنت باشگاهی آمریکای جنوبی را در این بازی، برگزار کند.

اضافه شدن تورنمنت باشگاهی آمریکای جنوبی به بازی FIFA 20به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از برترین عناوین شبیه سازی رشته ورزشی فوتبال بازی FIFA است که آخرین نسخه این بازی که FIFA 20 نام دارد چندی پیش در دسترس کاربران قرار گرفته است. این بازی از زمان عرضه تاکنون بروزرسانی‌های متعددی را دریافت کرد که بیشتر آن‌ها با هدف برطرف شدن ایرادات موجود در بازی بود. اما به تازگی شرکت الکترونیک آرتز اعلام کرده است که در ماه مارس سال ۲۰۲۰ بروزرسانی جدید برای این بازی عرضه خواهد شد که رایگان بوده و قرار است تورنمنت باشگاهی آمریکای جنوبی را به بازی اضافه کند. در این بروزرسانی همچنین مسابقات Recopa و Sudamericana نیز به بازی اضافه خواهد شد.

این تورنومنت به صورت جهانی در دسترس گیمر‌ها قرار خواهد گرفت و در ۷ یا ۸ مارس فینال آن برگزار خواهد شد که پس از برگزاری فینال، به هشت بازیکن برتر این تورنومنت که بین گیمر‌های PS4 و Xbox One برگزار خواهد شد، ۱۰۰ هزار دلار جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت. در حال حاضر الکترونیک آرتز اطلاعات زیادی از شرایط و نوع برگزاری این تورنومنت اعلام نکرده است و گیمر‌ها باید تا ماه دسامبر برای دریافت اطلاعات بیشتر صبر کنند.

اضافه شدن تورنمنت باشگاهی آمریکای جنوبی به بازی FIFA 20

این بروزرسانی باعث می‌شود بازی FIFA 20 فوتبال aka وارد اروپا شده و به نوعی فیفا نماینده تورنمت آمریکای جنوبی در جهان باشد. از طرفی این بروزرسانی به شدت رقیب اصلی FIFA یعنی بازی PES را کنار خواهد زد و این عنوان برای عقب نیوفتادن از FIFA احتمالا مسابقه‌ای برگزار خواهد کرد؛ با این حال باید منتظر اعلام رسمی شرکت کونامی درباره تصمیم این شرکت برای عرضه بروزرسانی باشیم.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی سال ۲۰۱۹ را انتخاب کنید + معرفی عناوین

همچننی در بروزرسانی آینده بازی FIFA کلیه ایراداتی که کاربران گزارش کرده بودند نیز برطرف شده و کاربرانی که قصد شرکت در این تورنمت را ندارند نیز می‌توانند بروزرسانی ماه مارس بازی FIFA 20 را به طور رایگان دریافت کنند.

انتهای پیام/

بزرگ‌ترین مسابقه آنلاین فوتبال، در بروزرسانی جدید FIFA 20

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)