اگر قرار به رفتن ویلموتس باشد برانکو بهترین گزینه خارجی است


اگر قرار به رفتن ویلموتس باشد برانکو بهترین گزینه خارجی است

ملی پوش سابق کشورمان گفت: برخی از رفتار و اعمال ویلموتس خیلی کمتر از انتظار بوده و بهترین زمان برای تغییر در کادر فنی تیم ملی الان است.

چالش جدید و مهم فوتبال ایران ماندن یا نماندن مارک ویلموتس به عنوان سرمربی تیم ملی است. ویلموتس که پس از دو شکست متوالی مقابل بحرین و عراق جایگاه خودش را از دست داد و از اقبال عمومی نسبت به وی به شدت کاسته شد، حالا از جایگاه مستحکمی روی نیمکت داغ و لرزان تیم ملی ایران برخوردار نیست.

مهدی پاشازاده ملی پوش سابق کشورمان در این خصوص اظهار داشت: کلا خیلی موافق تغییرات زود هنگام روی نیمکت هیچ تیمی نیستم. اما برخی شنیده‌ها و مشاهدات از تیم ملی مرا مجاب می‌کند که این تغییر در تیم ملی اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: یکی از مواردی که باعث شد منِ پیشکسوت نسبت به سرمربی تیم ملی دل چرکین شوم، عملکرد منفعلانه وی قبل از بازی با عراق و بی تفاوتی‌اش پس از شکست در آن بازی است.

ملی پوش سابق کشور گفت: همه ایران از اهمیت بازی با عراق و حساسیت‌هایی که بین این دو تیم هست خبر داشتند به جز شخص سرمربی تیم ملی که در ترکیه نشسته بود و طلب مطالباتش را می‌کرد تا به اردوی تیمش بیاید و بعد از شکست هم که به ایران نیامد.

پاشازاده تصریح کرد: اگر فدراسیون عزمی مبنی بر تغییرات در کادر فنی دارد، بهترین زمان الان است، چون زمان کافی برای بازیابی تیم ملی داریم و اگر قرار به این تغییرات باشد، بهترین گزینه برای جایگزینی وی، برانکو است.

مدافع پیشین تیم ملی ایران بیان داشت: برانکو به خوبی زیر و بم فوتبال ایران را می‌شناسد و از تجربه خوبی برای هدایت تیم ملی برخوردار است. اگر سیاست به استفاده از مربی خارجی باشد، او می‌تواند بهترین گزینه باشد.

وی تاکید کرد: البته در صورتی که این اتفاق بیفتد برانکو هم آنقدر حرفه‌ای هست که گذشته‌اش در پرسپولیس را فراموش کند و خودش را مربی تیم ملی بداند نه یک مربی پرسپولیسی. او باید بداند در تیم ملی حافظ منافع یک ملت است و مثل همان زمانی که سرمربی تیم ملی بود، نگاه ملی داشته باشد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیروزی رافائل نادال در بازی تمرینی رولان گاروس