آتالانتا با کاپیتان غیرمنتظره در فینال لیگ اروپا


آتالانتا با کاپیتان غیرمنتظره در فینال لیگ اروپا

برات جیمسیتی افتخار کاپیتانی آتالانتا در فینال لیگ اروپا مقابل بایرلورکوزن شکست‌ناپذیر در دوبلین در شب چهارشنبه را خواهد داشت.

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا فردا در حالی در فینال لیگ اروپا مقابل بایرلورکوزن قرار می‌گیرد که کاپیتان اول تیم، رافائل تولوی، به دلیل اینکه از چهارمین بازی مرحله گروهی در لیگ اروپا به میدان نرفته است، انتظار نمی‌رود مقابل لورکوزن در ترکیب اصلی قرار بگیرد، در حالی که مارتن دی رون، کاپیتان دوم، به دلیل مصدومیت از فینال چهارشنبه کنار گذاشته شده است.

این اتفاق ضربه سختی برای دی رون بود که هفته گذشته در جریان شکست فینال کوپا ایتالیا مقابل یوونتوس دچار مصدومیت زانو شد. او همچنین در تمامی بازی‌های لیگ اروپا آتالانتا در این فصل، به جز آخرین بازی مرحله گروهی، زمانی که لادیا (لقب آتالانتا) از قبل برای مرحله حذفی صعود کرده بود، حضور داشت.

در عوض، این ملی پوش ۳۱ ساله اهل آلبانی، جیمسیتی، است که در چهارشنبه شب بازوبند کاپیتانی آتالانتا را بر بازو خواهد بست. او امروز در دوبلین در مراسم کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی به همراه سرمربی جان پیرو گاسپرینی حاضر شد.

2024683

افتخار بزرگ برای جیمسیتی
در مصاحبه‌ای که امروز با اسکای اسپورت ایتالیا انجام شد، جیمسیتی گفت از اینکه کاپیتان تیمش در یک فینال مهم باشد، فشار زیادی احساس نمی‌کند.

او در ادامه گفت: «افتخار بزرگی‌ست. ما مارتن را از دست خواهیم داد، اما این به ما بستگی دارد که به استانداردهای او برسیم. من کاپیتان خواهم بود، اما کاپیتان‌های زیادی در تیم ما وجود دارند. ما با هم بازی می‌کنیم و با هم برنده می‌شویم.»


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تکذیب مهم، حاج‌رضایی: صفحه اینستاگرام ندارم