سیستم مورد نیاز بازی Half-Life: Alyx به صورت رسمی مشخص شد


سیستم مورد نیاز بازی Half-Life: Alyx به صورت رسمی مشخص شد

استودیو ولو با معرفی بازی Half-Life: Alyx سر و صدای زیادی به پا کرد و اکنون آن‌ها مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Half-Life: Alyx را منتشر کرده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید. پس از یک دهه و نیم، بالاخره یک نسخه‌ی جدید کامل را از سری Half-Life شاهد هستیم و آن بازی Half-Life: Alyx است که بین دو نسخه اول و دوم جریان دارد. این بازی واقعیت...

استودیو ولو با معرفی بازی Half-Life: Alyx سر و صدای زیادی به پا کرد و اکنون آن‌ها مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز بازی Half-Life: Alyx را منتشر کرده است. در ادامه خبر همراه گیم‌شات باشید.

پس از یک دهه و نیم، بالاخره یک نسخه‌ی جدید کامل را از سری Half-Life شاهد هستیم و آن بازی Half-Life: Alyx است که بین دو نسخه اول و دوم جریان دارد. این بازی واقعیت مجازی بر روی شخصیت الیکس ونس تمرکز دارد که عضو مهمی از گروه مقاومت محسوب می‌شود.

اکنون صفحه استیم بازی به روزرسانی شده است و شما می‌توانید مشخصات حداقل سیستم مورد نیاز Half-Life: Alyx را مشاهده کنید. جدا از داشتن یک دستگاه واقعیت مجازی، شما به یک سیستم قوی نیز برای اجرا بازی نیاز خواهید داشت. حداقل سیستم مورد نیاز Half-Life: Alyx شامل یک پردازنده اینتل Core i5-7500 یا Ryzen 5 1600 و 12 گیگ رم می‌شود. شما برای اجرای بازی نیز به یک کارت گرافیک Nvidia GTX 1060 یا Radeon RX 580 با 6 گیگ وی رم نیاز خواهید داشت.

این سیستم اما می‌تواند نزدیک تاریخ عرضه بازی به روزرسانی شود، اما سوال اصلی این است که مشخصات سیستم پیشنهادی بازی چه خواهد بود؟ با توجه به سطح گرافیکی بالای این عنوان انتظار می‌رود که یه یک سیستم بسیار قوی برای تجربه آن به بهترین شکل ممکن نیاز خواهید داشت.

سیستم مورد نیاز بازی Half-Life: Alyx به صورت رسمی مشخص شدسیستم مورد نیاز بازی Half-Life: Alyx به صورت رسمی مشخص شد



شایعه: گیم‌پلی بازی Red Dead Redemption 2 به صورت محدود به نمایش گذاشته خواهد شد