یکهزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در سمنان کشف شد


یکهزار قلم لوازم آرایشی قاچاق در سمنان کشف شد

سمنان- ایرنا- رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: یک هزار قلم انواع محصولات آرایش بهداشتی قاچاق و غیرقابل مصرف در یکی از فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی سمنان کشف و ضبط شد.

نوید دانایی روز دوشنبه به خبرنگاران در سمنان ابراز داشت: با دریافت گزارشی مبنی بر نگهداری مقدار قابل توجهی لوازم آرایشی و بهداشتی در یک مغازه در خیابان حافظ شهر سمنان، بازرسی‌های ماموران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با همکاری ماموران انتظامی این استان به صورت تخصصی و میدانی انجام شد که نشان از صحت گزارش‌های دریافتی بود.

وی افزود: این محصولات به دلیل تقلبی بودن، گذشتن تاریخ مصرف ، مخدوش بودن تاریخ انقضا و ورود غیرقانونی به کشور، از معرض عرضه خارج شد.

دانایی اضافه کرد: هر محصولی که برچسب سلامت نداشته و مجوزهای لازم را دریافت نکرده باشد قاچاق محسوب می‌شود و بازرسان با توزیع کنندگان آن‌ها برخورد خواهند کرد.

وی گفت: در این ارتباط یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداتشی درمانی استان سمنان اضافه کرد: افرادی که هنگام خرید لوازم آرایشی بهداشتی به تاریخ مصرف این لوازم توجه نمی‌کنند، مجبور به تحمل عوارض و تبعات آن بر سلامت خود می شوند.

۳۴۵ میلیارد و ۵۳۷ میلیون ریال کالای قاچاق در گشت‌های نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی سمنان در نیمه نخست ۹۸ کشف شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


HPV در دوران بارداری: چه کاری می توان انجام داد؟