مسئولان تلاش کنند دغدغده های مردم حل شود/ در افزایش قیمت بنزین خوب اطلاع رسانی نشد، مردم شوکه شدند


سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء درباره پیام راهپیمایی مردم در حمایت از امنیت کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: امیدوار هستیم که مسئولان تلاش کنند تا دغدغه های مردم را رعایت کنند و مسائل آنها را حل کنند.

سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در گفت و گو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا درباره پیام راهپیمایی مردم در حمایت از امنیت کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: الحمدلله مردم بصیر و همیشه در صحنه ما در لحظه های حیاتی و مهم نقش خودشان را ایفا می کنند و در صحنه هستند؛ حتی اگر از بعضی عملکردهای مسئولین ناراحت و گله مند باشند اما همواره هدفشان این است که اصل نظام را حفظ کنند.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با اشاره به اینکه امروز شاهد حضور مردم حضور برای حمایت از اصل نظام هستیم گفت: امیدوار هستیم که مسئولان هم پاسخ مثبت بدهند و تلاش کنند تا دغدغه های مردم را رعایت کنند، مسائل آنها را حل کنند. همه باید مراقبت کنیم که در این شرایط اقتصادی و فشارهایی که وجود دارد نگذاریم که دشمن سوءاستفاده و نفوذ کند.

محمد با بیان اینکه الحمدلله مردم ما در بصیرت خیلی جلوتر از مسئولین هستند گفت: در جامعه مدنی باید این فرصت وجود داشته باشد تا مردم نگرانی ها و نقطه نظرات خود را بیان کنند و البته آگاهی رسانی در این موضوع خیلی مهم است.

وی در این باره افزود: در این حوادث دیدیم چون خوب اطلاع رسانی نشد ابتدای امر خیلی از مردم شوک شدند و حرکت های احساسی اتفاق افتاد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء با بیان اینکه اگر تدبیر در اجرای این قضیه بود شاهد این اتفاقات تلخ نبودیم اظهار کرد: باوجود این بلافاصله بعد از پیام مقام معظم رهبری همه مردم یکپارچه جهت را عوض کردند و علیرغم دغدغه هایی که داشتند همه یکصدا پشت نظام حرکت کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر سنگ قبر | 130 متن برای سنگ مزار درگذشتگان پدر و مادر و دیگران