شهروندان تخلف های شهری را به سامانه 137 اطلاع دهند


شهروندان تخلف های شهری را به سامانه 137 اطلاع دهند

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: همراهی و مشارکت شهروندان در اعلام گزارش های تخلف با این مجموعه می تواند از بروز بسیاری تخلفات در شهر جلوگیری کند.

رضا خوشبخت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همراهی و مشارکت شهروندان در اعلام گزارش های تخلف با این مجموعه می تواند از بروز بسیاری تخلفات در شهر جلوگیری کند، افزود: به همین منظور سامانه ۱۳۷ شهرداری بندرعباس برای ارتباط بهتر شهروندان با مسئولان حوزه شهری در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: سد معابر عمومی، ساخت و سازهای خودسرانه و غیرمجاز، تصرف کوچه و ریختن مصالح ساختمانی در مکان های عمومی، بخشی از تخلفات شهری محسوب می شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس افزود: نیروهای این مجموعه بصورت مستمر در سه منطقه شهر بندرعباس بر فعالیت های دورن شهری نظارت می کنند و اگر گزارشی از مردم دریافت شود در اسرع وقت به محل اعزام می شوند.

خوشبخت عنوان کرد: در همین راستا از ابتدای سال تاکنون نیروهای رفع تخلف این مجموعه با حضور به موقع در صحنه تخلف از پنج هزارو ۵۲۹ مورد سد معبر و دو هزارو ۳۳۲ مورد تخلف ساختمانی جلوگیری کردند.

وی خطاب به افرادی که قصد تخلف در شهر را دارند، گفت: رعایت حال شهروندان و حفظ پاکیزگی و سلامت شهر خط قرمز این مدیریت است و با متخلفان برابر قانون رفتار می شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری همچنین از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به عنوان پشتیبان این مجموعه و دستگاه های یاری رسان در برخورد با متخلفان قدردانی کرد.

خوشبخت خاطرنشان کرد: شهروندان همچنین می توانند از طریق سایت مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری به آدرس اینترنتی Takhallofatbnd.ir نیز درخواست ها و شکایات خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟