2 نفر در تصادف رانندگی محور سقز - بانه جان باختند


2 نفر در تصادف رانندگی محور سقز - بانه جان باختند

سنندج - ایرنا - جانشین رییس پلیس راه کردستان گفت: در تصادف رانندگی بین 2 خودرو سواری پژو 405 و پراید در محور سقز - بانه، 2 نفر کشته و یک نفر نیز مصدوم شد.

سرهنگ حمید عبدالملکی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثه ساعت ۵ بامداد روز جاری در کیلومتر هشت جاده ارتباطی سقز به بانه اتفاق افتاد و بر اثر آن راننده خودرو پراید و یکی از سرنشینان خودرو پژو در دم جان باختند.

وی با بیان اینکه راننده پژو ۴۰۵ نیز مصدوم و به بیمارستان امام خمینی(ره) سقز انتقال داده شد، اضافه کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ خودرو پژو ۴۰۵ و برخورد با پراید اعلام کردند.

جانشین رئیس پلیس راه کردستان یادآور شد: با توجه به بارش باران و لغزندگی جاده‌های ارتباطی استان، نیاز است رانندگان با سرعت مجاز و احتیاط کامل رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار رانندگی نباشیم.

سرهنگ عبدالملکی تاکید کرد: به دلیل کوهستانی بودن اغلب محورهای اصلی استان، سرعت زیاد باعث ناتوانی راننده در کنترل خودرو در پیچ‌ها و گردنه‌ها می‌شود بنابراین رعایت احتیاط و سرعت مجاز در هنگام را نندگی در این محورها ضروری است.

طول راه‌های تحت پوشش راهداران این استان در مسیرهای بین شهری یک هزار و ۸۹۰ کیلومتر و راه‌های در مسیرهای روستایی نیز ۶ هزار و ۱۹۰ کیلومتر است.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شرایط آبی کرونا در سنندج نباید موجب کاهش عمل به پروتکل‌های بهداشتی شود