فرمانده پدافند هوایی: رزمایش مدافعان آسمان ولایت مفید و موفق بود


فرمانده پدافند هوایی: رزمایش مدافعان آسمان ولایت مفید و موفق بود

تهران- ایرنا- فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جریان بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور گفت: رزمایش مدافعان‌ آسمان ولایت با شبیه‌سازی منطقه پدافندی جنوب شرق کشور، دفاع از اماکن راهبردی این منطقه را تمرین کرد که با تلاش کارکنان جان برکف پدافند هوایی تمرین مفید و موفّقی بود.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش،سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق کشور بازدید در جمع کارکنان این منطقه پدافندی، با اشاره به اهمیت راهبردی منطقه جنوب شرق اظهارداشت: خلیج‌فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و اماکن حساس و حیاتی که در این بخش از کشور وجود دارد اهمیت دفاعی و پدافندی ویژه‌ای دارند و همین امر وظیفه ما را برای هوشیاری و آمادگی بیشتر می‌کند.

وی با اشاره به رزمایش مدافعان آسمان ولایت ۹۸ افزود: این رزمایش با شبیه‌سازی منطقه پدافندی جنوب شرق کشور، دفاع از اماکن راهبردی این منطقه را تمرین کرد که به یاری خدا و با تلاش کارکنان جان برکف پدافند هوایی تمرین مفید و موفّقی بود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در بازدید از منطقه پدافند هوایی شهدای خلیج‌فارس با حضور در قرارگاه سربازی، نمازخانه بازسازی شده حضرت علی‌اکبر (ع) را افتتاح و پس از اقامه نماز ظهر و عصر با کارکنان وظیفه دیدار و مشکلات آنان را بررسی کرد.

وی در ادامه از سامانه فکور، گردان مختلط، سایت موشکی S۲۰۰ و سایت‌های راداری گنو و فاشا بازدید کرد.

رزمایش مشترک پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت ۹۸ روز جمعه اول آذر با اعلام رمز یا محمد رسول الله (ص) در منطقه سمنان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفسیر و رازهای بسیار خواندنی روشن کردن شمع