قانون‌مداری و بی‌طرفی راهبرد اصلی مجریان در برگزاری انتخابات سالم و امن است


قانون‌مداری و بی‌طرفی راهبرد اصلی مجریان در برگزاری انتخابات سالم و امن است

بوشهر- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: قانون‌مداری، بی‌طرفی، سالم، امن و با نشاط بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی راهبرد اصلی مجریان است.

مجید خورشیدی روز دوشنبه در بازدید از ستاد انتخابات فرمانداری بوشهر انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی مهمترین رویداد سیاسی و اجتماعی پایان سال جاری عنوان کرد و افزود: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در نظام اسلامی است که در چهار دهه و در سخت ترین شرایط تحریم و جنگ در زمان مقرر برگزار شده‌است.

وی اظهارداشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مدت چهار دهه به پشتوانه مردم با اقتدار و صلابت در برابر هرگونه هجمه و مشکلات ایستادگی کرده‌است و مردم در دوم اسفند ماه امسال نیز با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای حماسه‌ای بی نظیر خلق خواهند کرد.

فرماندار بوشهر گفت: پایبندی مردم حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم به نظام مقدس جمهوری اسلامی بی مانند است و زمینه‌های برگزاری انتخابات سالم و پرشور در این حوزه فراهم است.

عباس جمشیدی افزود: اعضای اجرایی برگزاری انتخابات با آمادگی کامل برای صیانت و برگزاری پرشور آن آماده هستند.

وی اضافه کرد: بر اساس دستور وزیر کشور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذرماه ۱۳۹۸ با ثبت نام از داوطلبان نامزدی آغاز شده است.

فرماندار بوشهر تاکید کرد: شعار اصلی بیانیه گام دوم انقلاب، قانون مداری، بی طرفی و انسجام ملی است و انتخابات تجلی عزم و اراده ملت بر تعیین سرنوشت خویش است و وظیفه عوامل مختلف اجرایی، نظارت و بازرسی ایجاد زمینه لازم برای برگزاری سالم و پرشور آن است.

وی ادامه داد: همه تمهیدات لازم و کامل برای برگزاری انتخابات در این حوزه اتخاذ و همزمان با شروع فعالیت ستاد انتخابات مرکز انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم کار ثبت نام از داوطلبان نمایندگی نیز از روز گذشته در این حوزه آغاز شده‌است.

جمشیدی بیان کرد: مهلت ثبت نام از دواطلبان مطابق قانون هفت روز است که از دیروز آغاز و تا پایان وقت اداری روز شنبه ۱۶ آذر ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: در نخستین روز ۹ نفر داو طلب در حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم ثبت نام کرده‌اند.

استان بوشهر با یک میلیوه ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارای چهار کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و چهار حوزه انتخابیه این استان شامل شامل بوشهر، گناوه و دیلم با مرکزیت فرمانداری بوشهر، دشتستان، دشتی و تنگستان فرمانداری دشتی و کنگان، دیر ، جم و عسلویه با مرکزیت فرمانداری کنگان است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طلاق روناک یونسی از شوهر دومش ! / خانم بازیگر در کانادا مطلقه شد + عکس شوهران اول و دوم !