هیچ هماهنگی با جبهه اصلاحات برای ثبت نام نکرده‌ام


هیچ هماهنگی با جبهه اصلاحات برای ثبت نام نکرده‌ام

تهران- ایرنا- نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی و داوطلب انتخابات بعدی گفت: عضو حزب مردم سالاری هستم ولی برای نامزدی دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات مشورت نکرده‌ام.

«عبدالحمید خدری» نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه پس از حضور در محل ستاد انتخابات کشور در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا اظهار کرد که در انتخابات پیش رو از حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم ثبت نام کرده است.
وی با بیان اینکه عضو حزب مردم سالاری است و نمی‌داند این حزب در انتخابات از او حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد:محور اصلی راهی که در دوره دهم طی کردم دفاع از مردم بود و در این مسیر تحت الشعاع هیچ حزب جناحی نبودم.

خدری ادامه داد: عضو فراکسیون امید بودم ولی با حزب مردم سالاری و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات برای ورود به انتخابات مشورت نکرده ام.
وی با بیان اینکه حزب و تشکیلات باعث پیشرفت کشور است، گفت: من عضو حزب مردم سالاری هستم ولی قرار نیست آنها برای من تعیین تکلیف کنند، اگر بین منافع مردم و حزب تعارض باشد من مردم را انتخاب می‌کنم.

نماینده مردم بوشهر درباره عملکرد فراکسیون‌های مجلس دهم گفت: در این دوره فراکسیون‌های امید، مستقلین و ولایی در امر تصویب قانون و نظارت بر اجرای قانون بسیار فعال بودند و در تسهیل اموراتی که به رفاه مردم مربوط می شد و پیگیری برنامه ششم توسعه قوانین بسیار خوبی تصویب شد.

خدری با تاکید بر اینکه مجلس دهم عموما ولایی بودند، تصریح کرد: نمونه اخیر عملکرد مجلس جاری ورود به بحث افزایش قیمت سوخت بود که نمایندگان پس پیغام مقام معظم رهبری امضاهای خود را پس گرفتند. به رغم اینکه در اواخر برخی‌ها به صورت هدفمند کمر به تخریب مجلس بسته بودند با این وجود این مجلس به شکل مستقل تصمیمات مهمی اتخاذ کرد.

نماینده مردم بوشهر ادامه داد: درباره عملکرد من در مجلس باید مردم قضاوت کنند ولی تمام توانم را گذاشتم که به امورات مردم بپردازم و در دوره نمایندگی تمام روزهای جمعه را در حوزه انتخابیه خود حضور داشتم، حتی منزل و خانواده ام هم در بوشهر مستقر بودند با این وجود موکلین هستند که باید قضاوت کنند.

وی در خصوص شفافیت مالی و هزینه های انتخاباتی گفت: من در دوره قبل هم هزینه‌های انتخاباتی را به صورت شفاف به رسانه‌ها ارائه دادم و جزو کسانی بودم که لایحه شفافیت را به شکل داوطلبانه امضا کردم و با وجودی که رای نیاورد جزو ۷۰ نفری بودم که در خصوص حضور و غیاب و شفافیت در آرا داوطلب شدم.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان