انتخابات مجلس باید عادلانه و سالم برگزار شود


انتخابات مجلس باید عادلانه و سالم برگزار شود

رشت-ایرنا- معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت :انتخابات مجلس باید در بستری عادلانه و سالم برگزار شود.

محمود قاسم نژاد عصر روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار املش در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان گفت:باید انتخابات مجلس یازدهم دربستری عادلانه،سالم و با دیدگاهی مساوی برای همه نامزدهای انتخاباتی برگزار شود.

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان افزود: استان گیلان در حال حاضر برای برگزاری انتخابات مجلس یازدهم آمادگی کامل دارد چنانکه از دیروز ثبت نام نامزدهای مجلس یازدهم در ۱۱ شهرستان استان گیلان آغاز شده و تاکنون حدود ۵۰ نفر موفق به ثبت نام شده اند.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر هیأت نظارت بر انتخابات ۳۰ هزار نفر در شعب اخذ رأی در استان گیلان کمک خواهند کرد ادامه داد:بیش از ۲ هزار و ۵۵۰ شعبه اخذ رأی در ۱۶شهرستان استان گیلان برای جمع آوری آرای رأی دهندگان مستقر خواهدشد.

قاسم نژاد گفت: ما در اجرای این کار بزرگ ملی نیازمند کمک همه دستگاهها هستیم و باید تمام دستگاههای اداری شهرستانها همه امکانات خود را در امر برگزاری انتخابات در اختیار مقام عالی دولت در شهرستان قرار دهند.

وی افزود:رأی مردم حق الناس است و نباید شائبه ایجادکنیم که طرفدار کاندیدای خاصی در حوزه انتخابیه خود باشیم وعملکرد ما در مورد همه کاندیداهای تأیید صلاحیت شده باید یکسان و برابر باشد.

معاون سیاسی،امنیتی واجتماعی استانداری گیلان با برشمردن انتظارات دولت از نماینده عالی دولت در شهرستانها گفت:نماینده دولت باید همان مطالبی را رعایت کند که در سیره ائمه (ع)آمده است ؛رفع محرومیتها از چهره شهر و روستا،مدارا کردن با مردم،ایجاد رفاه در زمینه های مختلف اجتماعی،فرهنگی و رسیدگی بیش از پیش به مردم،سیاستگذاری و برنامه ریزی و اولویت بندی برطبق نیازهای اساسی شهرستان با استفاده از ظرفیتها ی شهرستان تا موجبات رشد و بالندگی شهرستان فراهم گردد.

وی تعامل با مردم جامعه،بهره گیری از ظرفیت های اجتماعی،استفاده از نظرات نخبگان و فرهیختگان و عالمان شهرستان و استفاده از نظرات دهیاران را از دیگر انتظارات دولت از فرمانداران شهرستانها عنوان کرد.

اسدالله عباسی نماینده مردم شهرستانهای املش ورودسردرمجلس شورای اسلامی گفت:فرماندارباید ضمن تعامل بامردم ودستگاهها به مطالبات به حق مردم پاسخ بگویدورسیدگی نماید.

ایشان توجه به بخش کشاورزی درشهرستان املش را ازاهم وظایف مورد توجه فرماندارعنوان کردند وافزود:باید تلاش شوددرمورد دومحصول چای وبرنج ازنظر درآمدخانواراین بخش ها نگاه ویژه ای صورت بگیرد کما اینکه قیمت سال جاری چای خوب بودوباید این روندادامه یابد.

عباسی با انتقادازروندکندپروژه های عمرانی شهرستان املش ادامه داد:باید موانع درپیشبرد وتکمیل پروژه ها ی عمرانی شهرستان املش ازجمله:راه چهاربانده املش به شلمان،کمربندی املش،پل های کیازنیک املش وکشاورز رانکوه املش وجاده مستقل ییلاقی املشبرداشته شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر گفت:مسئوولیت یک عنایتی ازسوی خداوندبرشخص است که باید افرادقدرش رابدانند ودر انجام امورمردم کوتاهی نکنندچون درمقابل خداومردممسئوولندوباید پاسخگوباشند.

یونس محمودی فرماندارسابق شهرستان املش گفت:تعامل ،تفاهم وهمسویی ازشاخصه های مهم کارگزاران نظام اسلامی است که موجبات همبستگی رافراهم می کندوباعث پیشرفت دراموراساسی شهرستان خواهدشدومن درطول خدمتم ازاین مقوله ها بهره جستم.

وی شهرستان املش رادرشاخص های امنیتی واجتماعی جزءمعدودشهرستانهای استان گیلان یادکردکه کارنامه درخشان دارد.

محمدرنجبرنیاول فرماندارجدید شهرستان املش گفت:داشتن روحیه دلسوزانه وهمدلی ازخصوصیات اخلاقی من است تادرکنارایجادوحدت ویکپارچگی دربین مردم بتوانم ثمره آن رانصیب مردم شهرستان املش کنم.

وی فضای انتقادپذیری وروحیه انتقادپذیری رادرمدیران دستگاههاازخلقیات پسندیده دانست وافزود:میزان رضایتمندی من ازمدیران دستگاههای اداری به همان میزانی خواهدبودکه مردم ازآنها رضایت دارند.

رنجبر ادامه داد:مشارکت و همراهی با افکار را دنبال خواهم کرد و انشاءالله با کمک همه بزرگان،رجال ،نخبگان سیاسی،فرهنگی،اجتماعی و علمی بتوانیم نگرانیها را از چهره شهرستان بزداییم و شهرستانی لایق مردم املش را بسازیم.

در خاتمه این مراسم از زحمات یونس محمودی تقدیر و محمدرنجبر نیاول به عنوان فرماندار جدید شهرستان املش به حاضران معرفی شد.

شهرستان املش با ۲بخش مرکزی و رانکوه در ۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

خ:املش۷۲۹۱


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 24 اسفند 1402 با معنی و تفسیر دقیق