مهمترین وظیفه مسئولان امانت‌داری و صیانت از آرای مردم است


مهمترین وظیفه مسئولان امانت‌داری و صیانت از آرای مردم است

بوشهر- ایرنا- رئیس هیات بازرسی انتخابات استان بوشهر گفت: همه مسئولان و دست‌اندارکاران برگزاری انتخابات، اهتمام جدی به رعایت بی‌طرفی، صیانت از رای و فراهم‌ آوردن زمینه حضور پرشور، بانشاط و حداکثری مردم را مهمترین وظیفه خود می‌دانند.

حسن ابراهیمی روز سه شنبه در نشست با مسئولان ستاد انتخابات شهرستان دشتی افزود: از ۱۰ آذرماه جاری ثبت نام از داوطلبان نامزدی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهار فرمانداری بوشهر، دشتستان، کنگان و دشتی به عنوان مراکز حوزه‌های انتخابیه در استان بوشهر آغاز شده و در بازدیدهای به عمل آمده از این مراکز روند نام نویسی از داوطلبان مطلوب است.

وی اضافه کرد: برای نظارت بر حسن برگزاری انتخابات هیات‌های بازرسی درشهرستان‌ها تشکیل و شروع به کار کرده‌است و در بازدیدهای به عمل آمده سعی خواهد شد مشکلات بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام شود.

فرماندار دشتی گفت: مقدمات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه و با نشاط در حوزه دشتی و تنگستان فراهم شده‌است و کار ثبت نام از داوطلبان در محل فرمانداری دشتی در دست انجام است.

عبدالله نادری افزود: ثبت نام از داوطلبان از ۱۰ آذرماه به مدت یک هفته از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ انجام می‌شود و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

نادری ادامه داد: در دو روز نخست آغاز نام نویسی داوطلبان ۶ نفر در حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان ثبت نام کرده‌اند که همه نامزدها مرد هستند.

حوزه انتحابیه دشتی و تنگستان با ۱۵۰ هزار نفرجمعیت دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

راز ماندگاری نام شهید رئیس‌علی دلواری/ سرداری که تاریخ‌ساز شد