گازرسانی به آبسرده با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد در حال انجام است


گازرسانی به آبسرده با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد در حال انجام است

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه گازرسانی به آبسرده با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد در حال انجام است.

عباس گودرزی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پروژه گازرسانی به آبسرده با اعتباری بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال و به طول ۱۰۰ کیلومتر با مسیری سنگلاخی یکی از مهم‌ترین و سنگین‌ترین پروژه‌های شرکت گاز لرستان است.

وی تصریح کرد: این پروژه از اردیبهشت‌ماه تاکنون با سرعت قابل قبول و بدون وقفه پیش رفته است و در حال حاضر حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: خط تغذیه فلزی این پروژه که فاز نهایی آن حدود ۲۰ کیلومتر طول دارد تقریباً اتمام یافته و فقط ۸۰۰ متر از آن باقیمانده است.

گودرزی اضافه کرد: کمتر از یک ماه دیگر با اضافه شدن یک اکیپ مجهز دیگر، شبکه اصلی انتقال گاز آبسرده از دو طرف بروجرد و بیرانشهر به هم متصل می‌شود.

وی بیان کرد: شبکه داخلی تعدادی از روستاهای آبسرده بروجرد انجام شده و بقیه نیز به‌زودی انجام خواهد شد.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس ادامه داد: گازرسانی به روستاهای بزهل، سواران دره سفلی و علیا در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید و پیگیری‌های لازم جهت اتمام پروژه در سال جاری در حال انجام است.

گودرزی عنوان کرد: مدت پیمان پیمانکار ۳۶۵ روز(تا اردیبهشت ۹۹) است و اهالی محترم آبسرده مطمئن باشند پیگیری‌های لازم جهت تکمیل ۱۰۰ درصدی پروژه در همین مدت انجام خواهد شد.

وی اظهار کرد: پروژه گازرسانی به آبسرده بروجرد و بیرانشهر خرم‌آباد یک پروژه واحد است و از نظر فنی امکان تعطیل شدن بخش بروجرد یا بخش خرم‌آباد پروژه وجود ندارد و پروژه براساس دستورالعمل از پیش تعیین شده اجرا می‌شود.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس با اشاره به گازرسانی به روستاهای مسیر اراک، افزود: از ۱۸ روستای مسیر اراک ۱۱ روستا در هفته دولت به بهره‌برداری رسید و ۷ روستای باقیمانده شامل کله، کلان، سرچغا، ده توشمال، دره مراد، قلعه ثمورخان و تپه مولا نیز به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

گودرزی تصریح کرد: در تعداد کمی از روستاهای مسیر اراک و مسیر گندل گیلان برای برخی از منازل هنوز علمک گذاری انجام نشده که این موضوع نیز پیگیری شده و به‌زودی علمک گذاری انجام خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه