مشکلات لرستان با همفکری و همدلی مردم و مسوولان برطرف می شود


مشکلات لرستان با همفکری و همدلی مردم و مسوولان برطرف می شود

خرم‎آباد - ایرنا - امام جمعه بروجرد گفت: در استان لرستان مشکلات بسیاری درحوزه‎های مختلف وجود دارد که با همکاری، همفکری و همدلی مردم و مسوولان برطرف می شوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرمآباد در سالن همایش های جهاد کشاورزی لرستان اظهارداشت: اعتماد رهبری مهم و جای تبریک دارد و این مسوولیتها زمینه خدمت گذاری به مردم است.

وی افزود: در طول تاریخ تشییع علما ستارگانی بودند که ایمان بشریت را منور کرده که اعتبار روحانیت برگرفته از این بزرگان است و رسالت سنگینی بر دوش دوحانیون گذاشته شد.

امام جمعه بروجرد بیان کرد: این پرچم را رهبری برافراشته و با اعزام نمایندگان به استان این رسالت را در استانها دنبال می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تاکید کرد: ۱۰۰ درصد آماده همکاری با نماینده جدید ولی فقیه در لرستان هستیم زیرا این مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری است و باید با همفکری ائمه جمعه و مدیران برطرف کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات استان رصد شده است، تاکید کرد: امربه معروف و نهی از منکر باید در استان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.
امام جمعه بروجرد ادامه داد: عرضه لباس اسلامی در بروجرد در نظر گرفته شده است
حجت الاسلام والمسلمین حسینی یادآور شد: اصراف و پذیرایی در مجالس تحریم زیاد صورت میگیرد که باید با فرهنگ سازی این مهم برطرف شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان