ثبت نام بیش از 5 هزار زوج دانشجو / دانشجویان تهرانی پیشتاز در ازدواج دانشجویی


ثبت نام بیش از 5 هزار زوج دانشجو / دانشجویان تهرانی پیشتاز در ازدواج دانشجویی

رئیس ستاد ازدواج دانشجویی گفت: در حال حاضر دانشگاه‌های تهران، اصفهان و یزد به ترتیب بیشترین آمار ثبت نام ازدواج دانشجویی را به خود اختصاص داده اند.

ثبت نام بیش از 5 هزار زوج دانشجو / دانشجویان تهرانی پیشتاز در ازدواج دانشجویی

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی غلامی مقدم رئیس ستاد ازدواج دانشجویی، گفت: تاکنون بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ زوج دانشجو در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی ثبت نام کرده اند.

او اظهار کرد: از این تعداد زوج دانشجو، ۶۳ درصد در مقطع کارشناسی، ۲۲ درصد مقطع کارشناسی ارشد و ۹ درصد در مقطع دکتری هستند.

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور با اشاره به اینکه بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی (طرح ملی همسفر تابهشت) از دی تا اسفند ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود، افزود: تاکنون دانشگاه‌های استان‌های تهران با ۱۷درصد، اصفهان با ۱۱ درصد و یزد با ۷ درصد، بیشترین آمار ثبت نام را به خود اختصاص داده اند.

غلامی مقدم اظهار کرد: این دانشجویان به ترتیبِ آمار ثبت نام از دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم، آزاد، پیام نور و وزارت بهداشت هستند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی آغاز شد/ محدودیتی برای ثبت نام نداریم

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور با تاکید براینکه ازدواج دانشجویی به ازدواج‌هایی اطلاق می‌شود که حین تحصیل یکی از زوجین در دانشگاه صورت گرفته باشد، ادامه داد: در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی، زوج‌هایی که زمان عقدشان از اول فروردین ۹۷ تا پایان آذر۹۸ باشد امکان ثبت نام دارند. همچنین زوج‌هایی که در دوره بیست و دوم ثبت نام کرده و تایید شده اند، اما امکان حضور نداشتند می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

انتهای پیام/


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعلام موضع کاخ سفید درباره پذیرفتن آتش بس ازسوی حماس