بی‌توجهی به شهدا و آرمان‌های دفاع مقدس خیانت است


بی‌توجهی به شهدا و آرمان‌های دفاع مقدس خیانت است

سمنان- ایرنا- رزمنده قرارگاه نصرت در هشت سال دفاع مقدس گفت: بی‌توجهی به شهدا و آرمان‌های دفاع مقدس خیانت بزرگ در حق ملت ایران است.

عبدالفتاح اهوازیان روز یکشنبه در یادواره ۹۶ شهید بهداشت و درمان استان سمنان در سالن همایش‌های موزه دفاع مقدس سمنان افزود: خانواده شهدا نیازی به تکریم و دلجویی از سوی مسوولان و مردم ندارند، اما آرمان‌های شهدا باید حراست شود.
وی خاطر نشان کرد: فاصله گرفتن از شهدا خیانت به ملت ایران است و حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی وظیفه همگان است.
رزمنده قرارگاه نصرت در هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: شهدای بهداشت و درمان تنها در هشت سال دفاع مقدس نقش آفرینی نکردند، بلکه این عزیزان در نبرد حق علیه باطل در کشور سوریه هم خوش درخشیدند.
اهوازیان تصریح کرد: در تجاوز به کشورهای منطقه مانند عراق ، سوریه و لبنان دو سوم از ارتش‌های جهان در مقابل جبهه مقاومت بودند، اما با درایت سربازان ولایی، دشمنان اسلام به زانو درآمدند.
وی اضافه کرد: آل سعود روزانه چندصددلار به نیروهای داعش حقوق می‌داد و بیشترین امکانات نظامی در اختیار دشمنان بود، اما نیروهای مقاومت توانستند در سال‌های گذشته ۹۰ درصد از خاک سوریه، ۲۲ درصد از خاک لبنان و ۵۸ درصد از خاک عراق که در حصر داعش بود را آزاد کنند.
رزمنده قرارگاه نصرت در هشت سال دفاع مقدس گفت: جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در دهه‌های گذشته برای حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیر بود و ملت ایران قدردان زحمات این سربازان ولایی هستند.
در این آیین تعدادی از رزمندگان و خانواده معظم شهدای بهداشت و درمان استان سمنان تقدیر شدند.
استان سمنان در دفاع مقدس سه هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

پیش‌بینی برداشت 1.5 تن دانه روغنی آفتابگردان در استان سمنان