بیشتر درخواست های شهروندان اصفهانی از 137 مربوط به خدمات شهری است


بیشتر درخواست های شهروندان اصفهانی از 137 مربوط به خدمات شهری است

اصفهان-رئیس ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان گفت: سی نفر در سه شیفت کاری پاسخ گو نیازهای شهروندان در امور شهری 137 هستند که بیشتر درخواست ها به خدمات شهری مربوط می شود.

حامد سحاریان در روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان پاسخ گو همیشه بیدار و شبانه روزی در تمام ایام سال است و با ثبت تمامی درخواست های شهروندان و پیگیری تا اقدام نهایی در خدمت شهروندان شهر اصفهان است، اظهار داشت: پاسخ گویی در مجموعه ۱۳۷ در سه شیفت هفت و نیم صبح تا دو و نیم بعدازظهر و دو و نیم بعداز ظهر تا هشت و نیم شب و شیفت شب تا صبح ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در مواقع بحرانی مانند باد و طوفان و ایام نوروز تماس ها با مجموعه ۱۳۷ افزایش چشمگیری می یابد، تصریح کرد: این مجموعه در شبانه روز آماده پاسخ گویی به نیاز شهروندان است و حتی اگر مواردی هم به زیرمجموعه های شهرداری مربوط نباشد سعی می شود به شهروندان راهنمایی های لازم داده شود.

رئیس ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۵۸ درصد تماس ها ثبت می شود و بلافاصله پاسخ داده می شود، گفت: میزان رضایت شهروندان از خدمات مجموعه ۱۳۷ بیش از ۹۰ درصد برآورد شده است.

وی یکی از وظایف این مجموعه را ارائه تحلیل و آمار ماهیانه، فصلی و سالیانه برای مدیریت شهری و اعضای شورای شهر و معاونان شهردار و شهردار دانست و افزود: با ارائه مسایل و درخواست شهروندان ملاقات های مردمی برنامه ریزی می شود و برنامه ریزی در بودجه بندی هم لحاظ می شود.

سحاریان پل ارتباطی مردم با شهرداری را علاوه بر مجموعه ۱۳۷ سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۱۳۷ اعلام کرد و گفت: پیام شهروند ۳۱۳۷ هم به طور مستقیم پل ارتباطی شهروندان با شهردار در مسیر پاسخ گویی است.

وی با اشاره به حذف قبوض عوارض شهرداری، خودرو و توسعه گردشگری به ویژه در ایام نوروز تصریح کرد: تماس شهروندان با مجموعه ۱۳۷ بسیار وسیع است و یکی از موضوعات مهم که شهروندان نسبت به آن حساسیت ویژه دارند مساله هدررفت آب است که در صدر پنج تماس دریافتی این مجموعه است.

رئیس ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بیشتر تماس ها توسط زنان خانه دار و ساکنان محله ها انجام می شود، اظهار داشت: هر اپراتور مجموعه ۱۳۷ در روز به طور متوسط پاسخ گو صدو پنجاه درخواست شهروندان است و پس از ارجاع به واحد مربوطه در شهرداری بخش بازخورد تا رسیدن به رضایت شهروندان به خدمت رسانی ادامه خواهد داد.

وی افزود: ۴۷ درصد درخواست های شهروندان به خدمات شهری مربوط می شود و پس از آن ۴۲ درصد به مشاوره در امور شهری و بقیه به امور حمل و نقل و ترافیک مربوط می شود.

سحاریان با اشاره به اینکه منطقه ۸ شهرداری بیشترین تراکم را دارد و بالاترین تماس به سامانه ۱۳۷ را به این منطقه نسبت داد و اضافه کرد: شهروندان مناطق دو و نه و یازده بیشترین رضایت را از مجموعه ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان داشته اند.


حامد سحاریان در روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اداره ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان پاسخ گو همیشه بیدار و شبانه روزی در تمام ایام سال است و با ثبت تمامی درخواست های شهروندان و پیگیری تا اقدام نهایی در خدمت شهروندان شهر اصفهان است، اظهار داشت: پاسخ گویی در مجموعه ۱۳۷ در سه شیفت هفت و نیم صبح تا دو و نیم بعدازظهر و دو و نیم بعداز ظهر تا هشت و نیم شب و شیفت شب تا صبح ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه در مواقع بحرانی مانند باد و طوفان و ایام نوروز تماس ها با مجموعه ۱۳۷ افزایش چشمگیری می یابد، تصریح کرد: این مجموعه در شبانه روز آماده پاسخ گویی به نیاز شهروندان است و حتی اگر مواردی هم به زیرمجموعه های شهرداری مربوط نباشد سعی می شود به شهروندان راهنمایی های لازم داده شود.

رئیس ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه ۵۸ درصد تماس ها ثبت می شود و بلافاصله پاسخ داده می شود، گفت: میزان رضایت شهروندان از خدمات مجموعه ۱۳۷ بیش از ۹۰ درصد برآورد شده است.

وی یکی از وظایف این مجموعه را ارائه تحلیل و آمار ماهیانه، فصلی و سالیانه برای مدیریت شهری و اعضای شورای شهر و معاونان شهردار و شهردار دانست و افزود: با ارائه مسایل و درخواست شهروندان ملاقات های مردمی برنامه ریزی می شود و برنامه ریزی در بودجه بندی هم لحاظ می شود.

سحاریان پل ارتباطی مردم با شهرداری را علاوه بر مجموعه ۱۳۷ سامانه پیام کوتاه ۲۰۰۰۱۳۷ اعلام کرد و گفت: پیام شهروند ۳۱۳۷ هم به طور مستقیم پل ارتباطی شهروندان با شهردار در مسیر پاسخ گویی است.

وی با اشاره به حذف قبوض عوارض شهرداری، خودرو و توسعه گردشگری به ویژه در ایام نوروز تصریح کرد: تماس شهروندان با مجموعه ۱۳۷ بسیار وسیع است و یکی از موضوعات مهم که شهروندان نسبت به آن حساسیت ویژه دارند مساله هدررفت آب است که در صدر پنج تماس دریافتی این مجموعه است.

رئیس ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه بیشتر تماس ها توسط زنان خانه دار و ساکنان محله ها انجام می شود، اظهار داشت: هر اپراتور مجموعه ۱۳۷ در روز به طور متوسط پاسخ گو صدو پنجاه درخواست شهروندان است و پس از ارجاع به واحد مربوطه در شهرداری بخش بازخورد تا رسیدن به رضایت شهروندان به خدمت رسانی ادامه خواهد داد.

وی افزود: ۴۷ درصد درخواست های شهروندان به خدمات شهری مربوط می شود و پس از آن ۴۲ درصد به مشاوره در امور شهری و بقیه به امور حمل و نقل و ترافیک مربوط می شود.

سحاریان با اشاره به اینکه منطقه ۸ شهرداری بیشترین تراکم را دارد و بالاترین تماس به سامانه ۱۳۷ را به این منطقه نسبت داد و اضافه کرد: شهروندان مناطق دو و نه و یازده بیشترین رضایت را از مجموعه ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان داشته اند.

کد خبر 4794009

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!