اقدام جالب یک مدرسه در ایرلند؛ کار نیکو به جای تکلیف در مدرسه


اقدام جالب یک مدرسه در ایرلند؛ کار نیکو به جای تکلیف در مدرسه

شفقنا- یک مدرسه ابتدایی در ایرلند دست با اقدامی جالب زد تا جایکه انجام کارهای انسان دوستانه را به جای انجام تکالیف در منزل قرار داد. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از السومریه، با شعار” امروز دلیلی برای لبخند انسان باش” این شعاری است که یک مدرسه ابتدایی در ایرلند برای تشویق کردن دانش آموزان خود به کارهای […]

اقدام جالب یک مدرسه در ایرلند؛ کار نیکو به جای تکلیف در مدرسه

شفقنا- یک مدرسه ابتدایی در ایرلند دست با اقدامی جالب زد تا جایکه انجام کارهای انسان دوستانه را به جای انجام تکالیف در منزل قرار داد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از السومریه، با شعار” امروز دلیلی برای لبخند انسان باش” این شعاری است که یک مدرسه ابتدایی در ایرلند برای تشویق کردن دانش آموزان خود به کارهای انسان دوستانه انتخاب کرد..

این مدرسه تصمیم گرفت که انجام تکالیف را در منزل در ماه دسامبر به طور کامل حذف کند و به جای آن انجام”کارهای انسان دوستانه” را قرار داد تا جایکه به عنوان مثال به جای اینکه دانش آموز در منزل تمرین و حفظ جدول الضرب کند باید کاری نیکو در خانواده، جامعه و یا برای دوستانش انجام دهد و آن را مستند سازی و به تصویر کشد.

این برای سومین سال پیاپی است که این مدرسه چنین برنامه ای را قرار می دهد و هر ساله یک عنوان و موضوع خاص را به جای انجام تکالیف در مدرسه برای یک ماه تعیین می کند.

سال قبل عنوانی که به جای تکالیف در خانه انتخاب شد” ماه شکر گذاری” بود تا جایکه باید بچه ها به همراه خانواده خود در آن ماه تمام اعمال و کارهای را که باعث شکر گذاری آنها در زندگی شده است به ثبت رسانند این در حالی است که آنها باید امسال کارهای انسان دوستانه را چه به صورت نوشتاری و چه به صورت تصویری به ثبت رسانند.

اعمال نیکو

بر اساس تعریف این مدرسه از اعمال انسان دوستانه، هر گونه کاری که باعث شود تا روشنایی و شادی به زندگی فردی وارد شود در این زمینه قرار می گیرد و به همین خاطر امسال به دانش آموزان پیشنهاد شده است تا کارهای مثل دیدن یک همسایه مسن و یا خویشاوند تنها و همچنین فرستادن یک کارت تبریک و یا هر گونه کمکی را که باعث شود تا روز یک فرد خوب شود انجام دهند و یا اینکه روز خود را به کاری سپری کنند که دوست دارند و انجام دادن آن باعث می شود تا آنها احساس رضایت از خود کنند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری