الکس آلبون: همه می دانند که مکس ورشتپن سریع است


فرمول یک ایران – الکس آلبون که در میانه فصل 2019 فرمول یک هم تیمی مکس ورشتپن در تیم ردبول شده می گوید که چیزهای زیادی برای آموختن پیش رو دارد اما چه کسی بهتر از راننده هلندی که از او یاد بگیرد. آلبون در تعطیلات تابستانی به ردبول پیوست و جایگزین پیر گسلی در این تیم شد و عملکردش در نیم فصل دوم فرمول یک 2019 باعث شد تا این تیم قراردادش را برای فصل...

فرمول یک ایرانالکس آلبون که در میانه فصل 2019 فرمول یک هم تیمی مکس ورشتپن در تیم ردبول شده می گوید که چیزهای زیادی برای آموختن پیش رو دارد اما چه کسی بهتر از راننده هلندی که از او یاد بگیرد.

آلبون در تعطیلات تابستانی به ردبول پیوست و جایگزین پیر گسلی در این تیم شد و عملکردش در نیم فصل دوم فرمول یک 2019 باعث شد تا این تیم قراردادش را برای فصل 2020 نیز تمدید کند. راننده تایلندی گفت:

همه می دانند که مکس سریع است. چه راهی بهتر از یادگیری و آماده سازی خودم نسبت به هم تیمی ام وجود دارد که یکی از سریع ترین رانندگان فرمول یک است.

این مورد هدف خوبی خواهد بود. او سال های زیادی در تیم حضور داشته و می داند چگونه بهترین نتیجه را از خودرو خارج کند. برای من، هنوز روند یادگیری در پیش است.

او در ادامه درباره فصل 2020 افزود:

من احساس می کنم که سال آینده کمی نرمال تر خواهد بود. امسال سال اول من بوده و قطعاً همه چیز عادی نبود. همچنین سال اول من با هوندا بود و رابطه فوق العاده ای شکل گرفت.

فاصله (با رده نخست) در حال کاهش است و به دنبال سال مثبتی هستیم. ما بستر خوبی برای کار با هم داریم که برای پیشرفت ماشین بسیار مهم است و می خواهیم قدم بعدی را برداریم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری