درخشش دختران قزوینی در رقابت‌های کاراته دانشجویان


درخشش دختران قزوینی در رقابت‌های کاراته دانشجویان

قزوین - ایرنا - کاراته‌کاهای قزوینی توانستند با شکست رقبای خود در دو بخش کاتا و کمیته، مقام نخست مسابقه‌های کاراته دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه چهار کشور را از آن خود کنند.

در این مسابقات که دانشگاه استان‌های مرکزی، همدان، قم و قزوین حضور داشتند، دانشگاه رجاء از استان قزوین توانست به رتبه نخست این دوره از رقابت‌ها دست یابد و دانشگاه‌های همدان و اراک نیز به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در بخش کاتای انفرادی ( کمربند سفید، زرد و نارنجی) معصومه چگینی از قزوین و زینب غلامی از اراک به ترتیب مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند و در بخش کاتای انفرادی (کمربند سبز، آبی و بنفش) نیز مریم گلچینی و مرضیه حمزه آقایی از قزوین و سهیلا حسنلو از اراک به ترتیب مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را به دست آوردند.

ریحانه فاضلی پرور از دانشگاه بوعلی سینا همدان، زهرا موسی خیل از دانشگاه قم، نگین حیاتی از دانشگاه صنعتی همدان توانستند مقام‌های اول تا سوم این رقابت‌ها را در بخش کاتای انفرادی( کمربند قهوه‌ای و مشکی) از آن خود نمایند.

همچنین در بخش کاتا تیمی نیز ریحانه فاضلی پرور، رضوان رستمی و دیبا حبیب پور از استان همدان، هانیه گودرزی، زهرا آقایی پور و ریحانه سادات حسینی از استان مرکزی و مریم موسیوند، زهرا گروسی و مهلا کمالی از استان قزوین به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش کمیته این رقابت‌ها نیز سمانه ورسه از استان قزوین، مارال نصیری از استان همدان و زهرا بیرامی از استان قم مقام‌های اول تا سوم این بخش در وزن منفی ۵۰ کیلوگرم را به دست آوردند و ریحانه سادات حسینی از اراک، دیبا حبیب پور از همدان و مهدیه نوروزی از قزوین توانستند در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند.

همچنین زهرا گروسی از استان قزوین، هانیه گودرزی از استان مرکزی و رویا سلیم زاده از استان مرکزی در وزن منفی ۶۱ کیلوگرم بخش کمیته این رقابت‌ها مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند و همچنین یاسمن امیری از استان همدان و مرضیه محمودی و مهدیه موسوی از استان قزوین توانستند در وزن منفی ۶۸ کیلوگرم این مسابقه‌ها مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در وزن مثبت ۶۸ کیلوگرم بخش کمیته نیز مریم موسی‌وند از استان قزوین، زهرا آقایی پور از استان مرکزی و مکرمه حمیده‌کردار از استان همدان رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

نفرات نخست این رقابت‌ها به مسابقات المپیاد دانشجویی به میزبانی استان گیلان راه می‌یابند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)