سومین کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی پنجشنبه برگزار می‌شود


سومین کنگره مجمع فرهنگیان ایران اسلامی پنجشنبه برگزار می‌شود

تهران - ایرنا - مسئول کمیته اطلاع‌رسانی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از برگزاری سومین کنگره سراسری مجمع فرهنگیان ایران اسلامی خبر داد و گفت: این کنگره روز پنجشنبه پنجم دی ماه در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش منطقه 3 شهر تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی مجمع فرهنگیان ایران اسلامی، مغیثی با اشاره به دعوت از اصحاب رسانه، شخصیت های سیاسی، فرهنگی و نمایندگان منتخب اعضای مجمع به منظور حضور در این نشست افزود: در این کنگره فرج کمیجانی دبیر کل حزب مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گزارشی از عملکرد یک ساله حزب را ارائه خواهد داد.

وی اظهار داشت: با توجه به اساسنامه حزب و لزوم انتخاب مجدد بازرسان حزب در این کنگره سراسری جهت انتخاب بازرسین از اعضای دارای حق رای کنگره رای‌گیری صورت گرفته که مطابق مفاد اساسنامه سه نفر به عنوان بازرس اصلی و دو نفر به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب می‌شوند.
در این کنگره ۳۶ نفر از اعضای شورای مرکزی، اعضای هیات رئیسه مجمع فرهنگیان استان‌های کشور و از اعضای کمیته‌های استانی، اطلاع‌رسانی، زنان، دانشگاهیان، پشتیبانی، آموزش، جوانان، شورای راهبردی و دفتر سیاسی حزب هرکدام ۱۰ نفر شرکت کرده و در انتخابات بازرسان شرکت خواهند داشت.

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از تشکل‌های اصلی اصلاح طلب است که هم به لحاظ سیاسی و هم از حیث صنفی پایگاه قابل توجهی در میان فرهنگیان دارد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

شیمیل ها چه افرادی هستند؟