یحیی گل محمدی شهر خودرو را به اوج باز می گرداند ؟


یحیی گل محمدی شهر خودرو را به اوج باز می گرداند ؟

شهرخودرو بازیکنان بزرگی دارد. بازیکنانی که بار‌ها و بار‌ها شرایط بحرانی را به‌چشم دیده‌اند و به‌خوبی می‌دانند چه باید بکنند که به روز‌های خوب گذشته برگردند. نوشته یحیی گل محمدی شهر خودرو را به اوج باز می گرداند ؟ اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

یحیی گل محمدی شهر خودرو را به اوج باز می گرداند ؟

انگیزه بالای یحیی گل محمدی برای بازگشت به اوج
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۶ دی ۱۳۹۸ | ۸:۴۵
یحیی گل محمدی شهر خودرو را به اوج باز می گرداند ؟

شهرخودرو بازیکنان بزرگی دارد. بازیکنانی که بار‌ها و بار‌ها شرایط بحرانی را به‌چشم دیده‌اند و به‌خوبی می‌دانند چه باید بکنند که به روز‌های خوب گذشته برگردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شهر خودرو مصاف با تراکتور را با شکست پشت‌سر گذاشت تا عدم نتیجه گیری مطلوب این تیم در هفته‌های اخیر ادامه داشته باشد. شهرخودرو امروز همان تیم خوب و با کیفیت دیروز است و بازیکنان هم تغییر نکرده‌اند و اگر نتیجه نمی‌گیرد به‌خاطر کاهش انگیزه‌های تیم و شاید هم مشکلات روحی و روانی است که بر تیم سایه افکنده و یحیی گل‌محمدی در مصاحبه‌های خود جسته و گریخته بدان اشاره کرده است.
ورود شهرخودرو به هفته‌های بحرانی در فوتبال طبیعی است و هر از گاهی تیم‌های خوب وارد چنین روز‌هایی می‌شوند. روز‌هایی که خوب بازی نمی‌کنند و خوب نتیجه نمی‌گیرند. همان‌طور که اشاره شد دلیل کاهش انگیزه‌های تیم برای تکرار نتایج خوب یکسری اتفاقات است که از نظر روحی و روانی روی تیم تأثیر منفی می‌گذارد.
شهرخودرو به‌طور حتم می‌تواند از این بحران خارج شود؛ به این خاطر که یحیی مربی توانمندی است و تیم شهرخودرو هم یک تیم با کیفیت است. واقعیت این است امتیازاتی که شهرخودرو در هفته‌های اخیر از دست داده با هیچ بهانه‌ای قابل توجیه نیست و آن‌هایی که اهل قضاوت هستند این مسائل را نمی‌بینند و تیم را براساس بازی‌ای که به نمایش می‌گذارند، قضاوت می‌کنند.
یحیی بهتر از ما تیمش را می‌شناسد و می‌داند چه راه‌هایی منجر به خروج این تیم از این وضعیت می‌شود. استقلال هم در هفته‌های ابتدایی روز‌های بحرانی داشت و امتیاز از دست می‌داد، اما ایستادگی استراماچونی به پای تیمش شرایط را تغییر داد. حالا یحیی گل‌محمدی باید به پای تیمش بایستد و شرایط روحی و روانی تیمش را تغییر دهد. از همه مهمتر، شهرخودرو بازیکنان بزرگی دارد. بازیکنانی که بار‌ها و بار‌ها این شرایط را به‌چشم دیده‌اند و به‌خوبی می‌دانند چه باید بکنند که به روز‌های خوب گذشته برگردند.
بازگشت شهرخودرو به روز‌های خوب به سود فوتبال است. به سود فوتبال باشگاهی، چون رقابت مدعیان را جذاب‌تر می‌کنند. بدون شک مدعیان هم از بازگشت شهر خودرو به روز‌های خوب گذشته استقبال خواهند کرد، چون قهرمانی برای مدعیان در روز‌هایی ارزشمند است که همه رقبا شرایط ایده‌آلی داشته باشند.
البته یحیی گل‌محمدی هم چنین روز‌هایی داشته است. مدیریت بحران بخشی از مربیگری است که خروج از آن می‌تواند این را ثابت کند که سرمربی شهرخودرو می‌تواند تیم را از روز‌های بحرانی خارج کند.

خبر ورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...