تنها راه نجات کشور وحدت و اطاعت از رهبری است


تنها راه نجات کشور وحدت و اطاعت از رهبری است

کرج - ایرنا - فرمانده لشکر 10 حضرت سیدالشهداء (ع) استان البرز گفت: ملت ایران با تهدیدها،تحریم ها و فشارها از پای در نمی آید و اکنون تنها راه نجات کشور وحدت بین مردم و اطاعت از رهبری است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رستمعلی رفیعی روز دوشنبه در اجتماع با شکوه مردم ولایتمدار شهرستان فردیس که به مناسب سالروز گرامیداشت ۹ دی در مسجدجامع المهدی(عج) این شهرستان برگزار شد، ، افزود: در روز ۹ دی ملت ایران یکپارچه وارد صحنه شد و نقشه دشمنان را خنثی کرد.

وی با بیان اینکه ۹ دی اولین و آخرین رخداد کشورایران نخواهد بود، اظهار داشت: هر جا به دشمن میدان دادیم و فرصت برای دشمن باز شد با هدایت های استکبار جهانی به سراغ ملت ایران آمدند.

فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهداء (ع) استان البرز گفت: امروز سه ضلع ماندگار ایران اسلامی یعنی ملت عزیز ، رهبری و اهداف آرمانی انقلاب اسلامی در کنار هم قرار دارند و می توانیم بر همه مشکلات فائق آییم .

رفیعی با اشاره به حوادث سال ۸۸ در کشور بیان داشت : پشت پرده تمام توطئه ها دشمنان قسم خورده هستند و برخی در داخل به قانون تن ندادند و دور از انصاف عمل کردند و بدتر از هر چیز این بود که دل به اردوگاه دشمن بستند.

وی به اغتشاشات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: در این ناآرامی ها به مغازه ها،بانک ها،شورای شهر و شهرداری رحم نکردند و بخشی از اموال عمومی تخریب و آتش زدند. این اماکن دولتی متعلق به مردم است.

فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهداء (ع) استان البرز اظهار داشت: دوباره ملت بزرگ اجازه نخواهد داد که معاندان معاویه صفت براین مملکت حاکم شوند.

وی با اشاره به اینکه کشور ایران در نانو جزء ۱۰ کشور دنیا است ، گفت: امروز ایران اسلامی با وجود همه فشارها در بسیاری از عرصه های علمی و نظامی در جهان سرآمد است.

مردم شهرستان فردیس در این اجتماع پرشور بار دیگر اطاعات خود را از مقام عظمای ولایت اعلام داشتند.

شهرستان ۶۰۰ هزار نفری فردیس در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ اگر پرسیان یارو هاله محمد محمدی