احترام به ادیان الهی و مذاهب اسلامی رویکرد سازنده نظام مقدس جمهوری اسلامی است


احترام به ادیان الهی و مذاهب اسلامی رویکرد سازنده نظام مقدس جمهوری اسلامی است

سید محمودرضا آقامیری با اشاره به اینکه برگزاری جشن میلاد مسیح(ع)، موجب تقویت وحدت بیشتر میان اقوام و ادیان مختلف ایرانی است، گفت: احترام به ادیان الهی رویکرد سازنده نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «سید محمودرضا آقامیری» در جشن میلاد حضرت مسیح (ع) که امروز (یکشنبه هشتم دی ماه) در مجتمع دانشگاهی حضرت ولیعصر (عج) تهران برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت حضرت مسیح (ع) به همه ایرانیان به ویژه مسیحیان گفت: کشور ما مشحون از مهر و محبت این پیامبر بزرگ الهی است که در اشعار بسیاری از شعرای ما این حقیقت مشهود است؛ مژده ای دل که مسیحا نفسی می آید.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در ادامه به نقش مسیحیان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: کشور ما مدیون ایثار و رشادت هموطنان مان از جمله شهدای مسیحی و خانواده های آنان است.


وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی چند سالی است جشن میلاد حضرت مسیح (ع) را به صورت وسیع در واحدهای مختلف این دانشگاه برگزار می کند، اضافه کرد: برگزاری این جشن ها موجب تقویت وحدت بیشتر میان اقوام و ادیان مختلف ایرانی می شود.


آقامیری در ادامه با بیان اینکه احترام به همه ادیان الهی و مذاهب اسلامی رویکرد سازنده نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی بر همین اساس جشن های ولادت حضرت مسیح (ع) را برگزار می کند.

وی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: همه ایرانیان از جمله مسیحیان باید تلاش خود را برای تحقق اهداف این بیانیه مهم به کار گیرند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند