مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری مطالبات مردم را در اولویت قرار دهند


مدیران دستگاه‌های اجرایی پیگیری مطالبات مردم را در اولویت قرار دهند

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان در راستای تحقق منشور حقوق شهروندی، پیگیری مطالبات و رفع مشکلات مردم را در راس برنامه‌های خود قرار دهند.

اقبال عباسی شامگاه چهارشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم که با حضور برخی از مدیران استان برگزار شد، اظهار داشت: آنچه مسلم است طرح تکریم و خدمات‌رسانی به مردم باید مورد توجه جدی مسئولان و مدیران باشد.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌های دولتی خدمتگزار مردم هستند و فلسفه شکل‌گیری ادارات نیز خدمات‌رسانی به مردم است از همین رو نباید این اصل اساسی را فراموش کرد و با برگزاری نشست‌های مردمی علاوه‌بر کم کردن فاصله مسوولان با مردم، در رفع مسائل و مشکلات جامعه گام‌های موثری برداشت.

عباسی تصریح کرد: یکی از مقوله‌های کارآمدی نظام اداری، میزان رضایتمندی مردم از خدمات ارائه شده از سوی دستگاه‌های اجرایی است از همین رو یکی از مهمترین شاخص‌های ارزیابی عملکرد ادارات، میزان رضایتمندی مردم است.

به گزارش ایرنا، در این دیدار مشکلات و مطالبات مردم استان در حوزه‌های کشاورزی، اشتغال، مسائل شهری، منابع طبیعی و محیط زیست بررسی شد و استاندار دستور داد تا رفع این مشکلات از طریق دستگاه‌هایی اجرایی مرتبط پیگیری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...