پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی شهادت سردار سلیمانی


پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی شهادت سردار سلیمانی

گروه اجتماعی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در لرستان در پی شهادت سردار سلیمانیبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در و امام جمعه خرم‌آباد امروز جمعه، سیزدهم دی در پی شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام تسلیت آمده است:

فیض عظمای شهادت، اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است، که شهدای گرانقدر با عبور از این گذرگاه درخشان، جاودانه باقی می‌مانند، و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته، و با نثار خون خود، درخت تنومند این انقلاب و نظام را آبیاری می‌نمایند، و راه شجاعت و مردانگی را به ما می‌آموزند.

این نه اولین و نه آخرین باری است که مجاهدان در راه حق هدف تیر خشم و دشمنی از سوی جنایتکاران قرار می‌گیرند، بلکه این راه پر افتخاری است که در امتداد خط سرخ حسینی جریان دارد.

شهید والا مقام سردار سلیمانی همانند دیگر رزمندگان مجاهد و شهیدان در راه حق از روزی که قدم در این عرصه نهادند همواره سر و جان خود را برای نثار در راه خدا بر روی دست داشتند و در آخر به پاداش عظیم خود رسیدند.

دشمنان و سردمدارن ظلم بدانند، گرچه سربازی فداکار و مجاهدی سرافراز را به شهادت رساندند، اما این راه، با صلابت و اقتدار و استقامت همچنان ادامه خواهد داشت، و ملت مؤمن ما را راسختر و آشتی ناپذیرتر و مقاومتر می‌سازد، و با این جنایت‌ها روز به روز نفرت ملت ایران از آنان بیشتر خواهد شد و خون پاک شهدا آنان را روسیاه خواهد کرد.

اینجانب با کمال تاثر و تاسف شهادت این بنده‌ی برگزیده‌ خدا، سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، که همراه با جمعی‌از یارانش، مظلومانه به درجه رفیع شهادت نائل شدند را به حضرت ولیعصر(عج) و به فرماندهی معظم کل قوا، و همه همرزمان و یاران دفاع مقدس،و نیروهای نظامی و انتظامی، خصوصاً سپاه جان برکف، و آحاد ملت شریف ایران اسلامی و خانواده معظم این شهید گرانقدر، تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم، و از خداوند متعال، برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر عظیم خواستارم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...