راه‌یابی 21 نفر از کارکنان نیرو انتظامی همدان به مسابقات منطقه‌ای قرآن


راه‌یابی 21 نفر از کارکنان نیرو انتظامی همدان به مسابقات منطقه‌ای قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دارالقرآن نیرو انتظامی استان همدان گفت: مرحله استانی مسابقات قرآن نیروی انتظامی همدان، با معرفی 21 برگزیده به مسابقات منطقه‌ای، به کار خود پایان داد.

راه‌یابی 21 نفر از کارکنان نیرو انتظامی همدان به مسابقات منطقه‌ای قرآنسجاد محمدی‌نوا، مسئول دارالقرآن نیرو انتظامی استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن نیروی انتظامی همدان، با معرفی 21 برگزیده به مسابقات منطقه‌ای به کار خود پایان داد.

مسئول دارالقرآن نیرو انتظامی استان همدان افزود: این دور از مسابقات با رقابت 105 نفر از کارکنان وظیفه و پایور در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، اذان، حفظ ۳ جزء، ۵ و ۱۰ جز قرآن کریم و درک مفاهیم و نکات تفسیری سطح ۱ و ۲ برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در رشته قرائت تحقیق جمعاً 22 نفر شرکت داشته‌اند گفت: محمود کهوند، اسماعیل رضایی پارسا و مرتضی ابی؛ نرجس کرمی و فاطمه مظفری به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته تحقیق در بخش کارکنان مرد و زن بوده‌اند، در این رشته کارکنان وظیفه حائز رتبه‌ای نشدند.

محمدی‌نوا ادامه داد: در رشته قرائت ترتیل مجموعا 40 نفر در سه بخش کارکنان وظیفه و پایور زن و مرد شرکت داشتند که در بخش کارکنان مرد، مرتضی آقایی، مهدی وحدتی و امیر حسین ظهیری به ترتیب نفرات اول تا سوم این رشته را کسب نمودند.

مسئول دارالقرآن نیرو انتظامی استان همدان ادامه داد: نرگس خانمیرزایی، الهام عزیزی و سارا قنبری نفرات اول تا سوم رشته ترتیل در بخش کارکنان زن و مجتبی وندایی تنها مقام آور این رشته در بخش کارکنان وظیفه بوده است.

وی با اشاره به اینکه در رشته اذان 30 نفر شرکت داشته اند گفت: بهروز سوری، علیرضا اسلامی و علی مهدوی به ترتیب نفرات اول تا سوم رشته اذان در بخش کارکنان مرد و حسین بیات و امیر حسین ترابی دو مقام آور برتر این رشته در بخش کارکنان وظیفه بوده‌اند.

محمدی‌نوا با اشاره به اینکه در رشته حفظ ۳ و 5 جزء، 10 نفر شرکت داشتند گفت: : میلاد حسن خوانی و محسن خاکیان دو مقام آور رشته حفظ 3 جزء و حبیب ا.. زارعی تنها مقام دار رشته حفظ 5 جزء در بخش کارکنان مرد این دور از مسابقات بودند.

وی بیان کرد: در رشته حفظ ۵ جزء کارکنان وظیفه نیز 3 نفر شرکت داشتند که از این تعداد، برهان علیپور تنها مقام آور این رشته بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری