پیگیر راه‌اندازی اتحادیه استانی فرش دستباف کرمانشاه هستیم


پیگیر راه‌اندازی اتحادیه استانی فرش دستباف کرمانشاه هستیم

معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از پیگیری برای راه‌اندازی اتحادیه استانی فرش دستباف کرمانشاه خبر داد.

احسان باقرخانی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه هم اکنون فقط در شهرستان کرمانشاه اتحادیه فرش دستباف داریم و سایر شهرستان‌ها فاقد این اتحادیه هستند، گفت: البته در گذشته چند شهرستان اتحادیه فرش دستباف را داشتند، اما به دلیل مشکلاتی که وجود داشت این اتحادیه‌ها منحل شد.

وی عنوان کرد: اکنون در تلاش هستیم برای پوشش فعالیت‌های فرش دستباف در تمام شهرستان‌ها، اتحادیه استانی را راه‌اندازی کنیم و تمام شهرستان‌ها را تحت پوشش اتحادیه استانی بیاوریم.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه اخذ مجوز این اتحادیه را نیازمند پیگیری از مرکز و وزارت صمت دانست و خاطرنشان کرد: در حال انجام این پیگیری‌ها هستیم و امیدواریم این اتحادیه هرچه زودتر راه‌اندازی شود.

باقرخانی معتقد است، وجود اتحادیه استانی فرش دستباف باعث می‌شود فعالیت‌ها و پیگیری امور مربوط به فرش دستباف در سراسر استان منسجم شود.

وی تاکید کرد: همچنین یکی از مهمترین اهداف این اتحادیه پیگیری مسائل قالیبافان است تا تشکلی منسجم داشته باشند که در جلسات نیز امور آنها را پیگیری کند.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت و حساسیتی که صنعت فرش استان دارد، اظهار کرد: به دلیل اشتغالزایی و ارزش افزوده‌ای که در زمینه فرش دستباف وجود دارد، مسائل این صنعت را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز