شهادت سپهبد سلیمانی برای دشمن خطرناکتر است


شهادت سپهبد سلیمانی برای دشمن خطرناکتر است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: شهادت سردار سلیمانی به تمام جهان نشان داد که سردارهای شجاع ، قدرتمند و با درایت که محبتشان ریشه در دل مردم جامعه دارد ، شهادتشان برای دشمنان خطرناک تر از حضورشان است .

سرهنگ سیاهوشی در گفت‌وگو با ایسنا با تأکید بر این امر که سردار شهید سپهبد سلیمانی یک شخص که نه بلکه تفکری ارزشمند بود ، اظهارکرد : افرادی مانند سردار سلیمانی که تمام عمر خود را صرف ‌خدمت برای امنیت و آسایش مردم جامعه و منطقه خود می‌کنند و با خدمت صادقانه و شبانه‌روزی برای پاسداری از ناموس و خاک خود می‌کوشند ذاتاً با لطف خداوند در دل و قلب مردم و جوانان جای می‌گیرند و شهادت پایان راهشان نیست.

وی تصریح کرد: اراده خداوند آحاد جامعه به‌خصوص جوانان را مصمم‌تر و استوارتر از قبل به حرکت در مسیر تحقق تفکر و اعتقادات این شهدا سوق می‌دهد چنانچه شهادت سپهبد سلیمانی به‌طور واضح و آشکار گویای این امر است و ما تا به حال شاهد بودیم که قبل از این هم با ترور سرداران و شخصیتهای بزرگ و قدرتمند این نظام ، دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند .

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به جانشینی سردار قاآنی توسط رهبر انقلاب ، افزود : بنا به فرموده رهبری سپاه قدس باید کما فی سابق ادامه دهنده راه و تفکر سردار سپهبد سلیمانی باشد و همچنان‌در حفظ امنیت جامعه و منطقه و مقاومت در برابر ظلم و وحشیگری دشمنان و معاندان اسلام بکوشد .

وی در ادامه افزود : سردار شهید سپهبد سلیمانی هم حضورش و هم شهادتش پر از برکات معنوی بود چرا که این شهید عزیز در زمان حیات تمام وقت خود را خاضعانه و دور از وطن در خدمت دفاع از خاک ، حیثیت و ناموس ایران و منطقه صرف کرد و به دشمنان این مرز و بوم به‌ویژه گروه وحشی داعش اجازه تعرض را نداد و ما این آرامش و امنیت را مدیون تلاشهای این سردار بزرگ هستیم و جای شکر دارد که مردم عزیز ایران اسلامی با حضور سبزشان به جهانیان فهماندند که قدرشناس تلاش سردار سلیمانی بودند و هستند و خواهند بود .

سیاهوشی در ادامه گفت : شهادت آرزوی سردار شهید سپهبد سلیمانی بود و گرچه غریبانه و دور از وطن توسط منفورترین دشمن و یزید زمان ترامپ دیوانه ترور شد اما به زیباترین شکل در دیار سالار شهیدان ، امام حسین (ع) به دیدار معشوق شتافت و مهمان سالار شهیدان شد و اینگونه شهادت غریبانه و ترور نشان از این دارد که دشمنان جرأت نقابله رو در رو با این شهید عزیز را نداشتند.

وی با تأکید براینکه شهادت سردار سپهبد سلیمانی پیوند محکمی بین جوانان و آحاد جامعه با ولایت و رهبری ایجاد کرد، بیان کرد : تاریخ چنین حضور گسترده و میلیونی مردمی را در وداع با مقام کشوری در هیچ کجای جهان سراغ ندارد و به جرأت می‌توان گفت شهادت سردار سپهبد سلیمانی پیوند محکمی بین جوانان و آحاد جامعه با ولایت و رهبری ایجاد کرد و شاهد هستیم که از تمام احزاب، افکار و اعتقادات مختلف سیاسی و عقیدتی برای وداع با پیکر پاک ‌این شهید عزیز و بیعت مجدد با رهبری در تمامی شهرهای ایران و جهان حضور یافتند و همین حضور پررنگ و میلیونی مردم ترس عمیقی در دل دشمنان ایران و اسلام ایجاد و آنها را وادار به عقب نشینی از موضعشان کرد .

سیاهوشی افزود : سردار شهید سپهبد سلیمانی برای فرزندان شهدای مدافع حرم خاضعانه و خالصانه پدری می‌کرد و این خشوع را نمی‌توان ‌با گرفتن شاخه گلی در قنوت نماز از دست کودک‌ خردسال شهید مدافع حرم به وضوح دید .

وی ادامه داد: سردار سلیمانی هرجا که لازم بود خود وارد میدان ایثار می‌شد و از هیچ کمکی به مردم ستم دیده دریغ نمی‌کرد و این شهید بزرگ برای هر مظلومی چتر حمایت بود .

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان با بیان اینکه شهادت و فقدان سردارانی چون شهید سلیمانی داغی بزرگ و دردی فراموش نشدنی در دل آحاد جامعه است، تصریح کرد: اما این نبودن‌ها دلیل بر ضعیف شدن نظام ، سپاه و منطقه نخواهد شد چرا که تفکرات این شهید ریشه در قلب و ذهن مردم و جوانان دارد و امروز شاهد خروش میلیون‌ها سردار سلیمانی به خونخواهی این شهید عزیز در ایران و سراسر جهان که آماده مقابله با دشمنان این مرز و بوم و یزید زمان و همگی به فرموده رهبری آماده گرفتن انتقام سخت از آمریکا و هم پیمانانش هستیم .

سیاهوشی در پایان گفت : سردار شهید سپهبد سلیمانی خود را سرباز ولایت می‌دانست و شهادت و پیوستن به همرزمان شهیدش آرزویش بود و در دیار سالار شهیدان غریبانه و مظلومانه به دست یزید زمان همچون یاران امام حسین ( ع ) به آرزویش رسید و شهید شد .

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز معلم به خواهرزاده و برادرزاده 1401 + عکس نوشته و پروفایل