برگزاری مسابقه دل‌نوشته «سردار آ‌سمانی» در کانون‌های مساجد کرمان


برگزاری مسابقه دل‌نوشته «سردار آ‌سمانی» در کانون‌های مساجد کرمان

حجت‌الاسلام گرجی با تشریح برنامه‌های مساجد و کانون‌های مسجدی به‌مناسبت شهادت سردار سلیمانی، گفت: برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقه دل‌نوشته سردار آسمانی و برپایی موکب از جمله این برنامه‌ها است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، «مصطفی گرجی» ضمن تسلیت شهادت سردار آسمانی حاج قاسم سلیمانی سرباز همیشه در صحنه گفت: شکل‌گیری شخصیت ایشان برآمده از باورهای دینی و انقلابی بود که توانست رسالت انسانی خود را در جغرافیای زمینی جهان به بهترین شکل ایفا کند و در ذهن و زبان زمان مانا و ماندگار شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمان افزود: سردار سلیمانی با الهام‌گیری و تاسی به مکتب سالار شهیدان توانست در جرگه انسان‌های بزرگ قرار گیرد و با حاکمیت‌ عقل و مدیریت احساس بعد از شهادت نیز الهام بخش آزادی خواهان و عدالت خواهان جهان باشد تا با تاسی به اندیشه‌ فاطمی و عاشورایی او راه‌گشای طریق انسانی باشند.

وی تصریح کرد: حضور و ابراز احساسات ملت‌های مسلمان، آزادیخواهان جهان از مکتب ها و ادیان مختلف، دو پیام مهم برای جامعه بشری دارد. نخست احترام و تجلیل و دفاع از انسانیت به معنای حقیقی که در ساحت شخصیت سردار سلیمانی متبلور شده است و دوم اعلام انزجار و نفرت از خودخواهی، بزرگ‌بینی‌توهم‌زا، ترور و غارت ملت ها در قالب شخصیت ترامپ و هم‌فکرانش.

گرجی‌گفت: شهادت سردار سلیمانی همدلی، اتحاد و انسجام ملت‌ شریف ایران را در پی دارد و بار دیگر از پس شهادت سردار دل‌ها؛ ایرانی بااراده، قوی، منطقی و متحد را به‌ جامعه جهانی نمایان می‌کند.

وی از اعلام آمادگی مساجد و کانون‌های مساجد برای میزبانی و اسکان‌ هموطنان سایر استان‌ها در شهرکرمان، برگزاری ایستگاه‌های صلواتی، و برپایی موکب‌ها با همکاری‌ شهرداری، برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع سردارحاج قاسم سلیمانی، چاپ ویژه‌نامه با عنوان سردار آسمانی و برگزاری مسابقه‌ای تحت عنوان «دل‌نوشته‌ای به سردارآسمانی» و همچنین اجرای سایر برنامه‌های ابلاغ شده از سوی ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور خبر داد.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!