اعضای کانون شهید باکری چله نشین عزای سردار سلیمانی شدند 


اعضای کانون شهید باکری چله نشین عزای سردار سلیمانی شدند 

جمشید خاوری گفت: کانون فرهنگی هنری شهید باکری روستای هیرشاه آباد با همکاری جمعی از طلاب حوزه علمیه شهرستان رودبار جنوب 40 روز مراسم عزاداری همراه با گرامیداشت سردار سلیمانی و همرزمانش را برگزار می کند.

«جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب ضمن محکوم کردن جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و دیگر همرزمانش گفت: سردار سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت برای ایجاد امنیت زحمات شبانه روزی بسیاری را متحمل شدند و شهادت این سردار رشید اسلام و یارانش همه ما را داغدار کرد.


مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری روستای هیرشاه آباد بیان داشت: کانون فرهنگی هنری شهید باکری به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی در حال اجرای یکسری ویژه برنامه در رودبار جنوب و بخش جازموریان است و در همین راستا مساجد را سیاه پوش کردیم.


وی افزود: این کانون فرهنگی هنری با همکاری جمعی از طلاب حوزه علمیه به مدت ۴۰ شب در مساجد مراسم عزاداری همراه با بزرگداشت این سردار شهید و همرزمانش برگزار می کند و ۴۰ روز نیز روستا به روستا می رویم و برای دانش آموزان مدارس به تبیین شخصیت، دیدگاه ها و اهداف سردار سلیمانی می پردازیم.


خاوری اضافه کرد: سعی داریم با بیان خاطراتی از سردار سلیمانی نسل جدید به ویژه نوجوانان و جوانان را با ویژگی های اخلاقی این سردار اسلام و نیز اهداف مبارزات آن را آشنا کنیم تا بدانند آسایش و آرامش امروز ما حاصل رشادت و ایثار شیر مردانی همچون سردار سلیمانی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری اظهار داشت: به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی ۴۴ نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری شهید باکری و طلاب حوزه علمیه عازم کرمان شدند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند