انتقام‌ خون شهید سلیمانی، منطقه‌ای عاری از آمریکا است


انتقام‌ خون شهید سلیمانی، منطقه‌ای عاری از آمریکا است

بجنورد- ایرنا - فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: انتقام واقعی خون پاک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، پاک شدن منطقه از لوث وجود آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است.

سردار ابوالقاسم چمن روز پنجشنبه در تجمع عزاداران فاطمی که به یاد سردار شهید سلیمانی در میدان شهید بجنورد برپا شد، با تقدیر از فرزندان ایران اسلامی که با پرتاب موشک های بالستیک به سمت پایگاه نیروهای اشغالگر آمریکایی در عین الاسد عراق، پاسخ دندان شکنی به اقدام تروریستی آنان دادند، اظهار داشت: دشمن باید بداند که راه شهید سلیمانی با صلابت بیشتری ادامه خواهد یافت و این روند انتقام گیری تا پاک سازی منطقه از وجود نحس آمریکا و اسرائیل ادامه خواهد داشت.
وی در این مراسم که با حضور چشمگیر مردم و مسوولان دولتی، نظامی و انتظامی برگزار شد، خاطر نشان کرد: سردار شهید سلیمانی در راستای رساندن منطقه و جهان به وحدت و امنیت، طراحی مقتدر و پیشتاز بود به گونه ای که وی یک شخص نبود بلکه نماد امت واحده ای بود که جان خود را برای انسجام و وحدت مسلمانان و مظلومان فدا کرد.

انتقام‌ خون شهید سلیمانی، منطقه‌ای عاری از آمریکا است

سردار چمن با قدردانی از مردم شهیدپرور بجنورد که در گرامیداشت و یادبود شهید سلیمانی سنگ تمام گذاشتند، افزود: شما مردم رسالت خود را با حضور حماسی و چشمگیر بجا آوردید به تعبیری از لحاظ سیاسی حضور پررنگ شما بدون شک موجب ناامیدی دشمنان و شکست روزافزون آنها در جبهه مقاومت خواهد شد که در مقابل این حماسه آفرینی ها، وظیفه رزمندگان سپاه تامین امنیت شما ملت قدرشناس است.
وی افزود: حضور حماسی مردم در این اجتماع فاطمی نشانگر این امر است که همه مردم پای انقلاب و نظام هستند و به جرات می توان گفت که سردار شهید سلیمانی، خواست حضرت امام راحل در خصوص گسترش وحدت در جهان اسلام را اجرا کرد و بر این اساس بود که مردم با حضور میلیونی در مراسم تدفین آن شهید بزرگوار از خدمات او به جهان اسلام، قدردانی کرده و انسجام و وحدت خود را به رخ جهانیان کشیدند.
وی با انتقاد از کسانی که مخالف جنگیدن با آمریکا هستند، خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکای جنایتکار با نظام و انقلاب اسلامی مربوط به سال های اخیر نیست زیرا این دشمنی بنابر فرموده مقام معظم رهبری ذاتی است و در طول تاریخ انقلاب اسلامی بارها دشمنی و خصومت خود نسبت به نظام و انقلاب را نمایان کرده است.

انتقام‌ خون شهید سلیمانی، منطقه‌ای عاری از آمریکا است

به گزارش ایرنا مردم بجنورد امروز با تجمع در میدان شهید این شهر، به یاد سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به عزاداری پرداخته و نیز از اقدامات سپاه پاسداران در راستای انتقام گیری از آمریکای جنایتکار حمایت کردند.
در این مراسم اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان حضور داشتند که در آن میان مادری که همراه فرزندش به این تجمع مردمی آمده بود در خصوص این حضور گفت: ما هیچگاه اجازه نمی دهیم تا خون پاک شهیدان و سردارانی که امنیت را به ما هدیه کرده اند، پایمال شود و با تمام وجود پای نظام و انقلاب هستیم و خواهیم ماند.
حمید عسکری، نوجوانی که تصویری از سردار سلیمانی را در دست داشت، گفت: شهید سلیمانی اسطوره ما است، اسطوره ای واقعی و نه خیالی، وی برای امنیت و دفاع از مظلومان جهان از جان خود نیز گذشت که بر خود لازم می دانیم، با عزمی راسخ راه این بزرگوار را ادامه دهیم.

انتقام‌ خون شهید سلیمانی، منطقه‌ای عاری از آمریکا است

پیرمردی نیز که از اول وقت روز پنجشنبه در محل میدان شهید حضور یافته بود و از سیمای او پیدا بود که از شهادت سردار سلیمانی به شدت اندوهگین است، گفت: آمریکا فکر می کند با شهادت حاج قاسم، می تواند مانع پیشرفت نظام اسلامی شود ولی باید بداند درست است که شهید سلیمانی رفته است ولی این کشور سلیمانی های زیادی دارد و این اتفاقات باعث دلسردی ما نخواهد شد بلکه هنوز هم همان حس و حال اوایل انقلاب را نسبت به نظام اسلامی داریم.
حاضران در این تجمع پرشور با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، می کشم، می کشم، آنکه برادرم کشت و این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» بار دیگر بر تداوم راه سردار سیلمانی تاکید کردند.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دیماه دولت آمریکا که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.
براساس این اطلاعیه، ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است. انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.
سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه ۸ نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا و با شلیک موشک از پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شده و به شهادت رسیدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند