به گفته ونتورث میلر فصل ششم سریال Prison Break سال 2020 پخش نمی‌شود


به گفته ونتورث میلر فصل ششم سریال Prison Break سال 2020 پخش نمی‌شود

ونتورث میلر بازیگر سریال Prison Break به تازگی آشکار کرد تا آنجایی که او اطلاع دارد، احتمال پخش شدن فصل ششم در 2020 پایین است. سریال Prison Break در ابتدا توسط شبکه فاکس به مدت چهار فصل در سال‌های 2005 تا 2009 پخش می‌شد. در سال 2017 این شبکه تصمیم گرفت تا پس از مدت‌ها، فصل پنجم آن را نیز با 9 قسمت پخش کند. اگرچه به نظر فصل پنجم پایان راه برای...

ونتورث میلر بازیگر سریال Prison Break به تازگی آشکار کرد تا آنجایی که او اطلاع دارد، احتمال پخش شدن فصل ششم در 2020 پایین است.

سریال Prison Break در ابتدا توسط شبکه فاکس به مدت چهار فصل در سال‌های 2005 تا 2009 پخش می‌شد. در سال 2017 این شبکه تصمیم گرفت تا پس از مدت‌ها، فصل پنجم آن را نیز با 9 قسمت پخش کند. اگرچه به نظر فصل پنجم پایان راه برای داستان به نظر می‌رسید، اما دامینیک پورسل از بازیگران سریال در گفتگوی خود به احتمال ساخت فصل ششم اشاره کرد. سپس فاکس رسماً اعلام کرد که فصل جدید فرار از زندان ساخته خواهد شد و اگرچه در مراحل بسیار ابتدایی خود به سر می‌برد اما فصلی کاملاً متفاوت خواهد بود.

اکنون توسط پست جدید ونتورث میلر در اکانت اینستاگرامش دریافتیم که او “هیچ ایده‌ای از اینکه کِی فصل جدید پخش می‌شود، ندارد”. میلر در جواب پیام شخصی که به او ارسال شده بود و از پخش شدن فصل ششم سریال Prison Break پرسیده بود، چنین جوابی را در قالب یک پست برای تمامی طرفداران صفحه اینستاگرام خود داده است. او اشاره کرده است که در تصمیم‌گیری ساخت و پخش فصل جدید نقشی ندارد و به طرفداران یادآوری کرده که پروسه ساخت همانطور که پیش از این نیز گفته بودند، طول خواهد کشید. به همین‌خاطر او انتظار ندارد که فصل ششم در سال 2020 پخش شود.

پس از پخش چهار فصل ابتدایی سریال Prison Break، میلر و پورسل هر دو به دنیای Arrowverse در شبکه The CW ملحق شدند و نقش دو همکار خلافکار لئونارد اسنارت و میک روری را بازی کردند. شخصیت‌هایی که به سرعت باب دل طرفداران شدند و در نهایت به سمت شخصیت‌های مثبت داستان روی آوردند و همکار قهرمانانی همچون فلش و گرین آرو شدند. اگرچه میلر در نهایت نقش خود را ترک کرد اما پورسل به بازی در نقش روری ادامه داد و اکنون یکی از شخصیت‌های اصلی سریال Legends of Tomorrow به حساب می‌آید.

باید گفت اگرچه پست جدید میلر نشان از بی‌اطلاعی او از زمان پخش فصل ششم می‌دهد، اما بدین منظور نیست که این فصل اصلا ساخته نمی‌شود. احیای دوباره سریال Prison Break هشت سال پس از آنکه چهار فصل ابتدایی پخش شده بودند، به وقوع پیوست. پس احتمالاً باید مدت زمان بیشتری از حد معمول برای ساخت و پخش فصل ششم سریال صبر کرد. هر دو بازیگر علاقه دارند که نقش خود را ادامه دهند و تاثیرات سریال نیز در حال افزایش است، به طوری که به تازگی مانگا اقتباسی جدیدی از داستان نیز منتشر شده است.

از طرف دیگر پنج فصل داستان‌سرایی حول دو برادر و زندگی آن‌ها، به نظر می‌رسد دیگر حرف جدیدی برای گفتن باقی نمانده باشد. دلیلی که برخی از مردم به همان‌خاطر مخالف احیای سریال برای فصل پنجم بودند. با این حال تنها زمان مشخص خواهد کرد که فصل ششم سریال Prison Break برای طرفداران خود چه چیزهایی در چنته دارد و اینکه بالاخره چه زمانی پخش خواهد شد.

به گفته ونتورث میلر فصل ششم سریال Prison Break سال 2020 پخش نمی‌شودبه گفته ونتورث میلر فصل ششم سریال Prison Break سال 2020 پخش نمی‌شود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بنچمارک چیست؟ معرفی انواع برنامه و سایت های تست Benchmark