برنامه‌های کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد


برنامه‌های کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری و اجرای سرود 500 نفری اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری به مناسبت ایام‌الله دهه فجر امسال خبر داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین «علی چراغی‌پور» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به‌منظور گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این استان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه یکی از برنامه‌های محوری این ستاد در ایام دهه مبارک فجر، اجرای سرود 500 نفری با حضور اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است، گفت: برنامه‌ریزی لازم برای اجرای سرود 500 نفری در 12 بهمن هم‌زمان با ورود امام امت به ایران اسلامی انجام‌شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه طرح اجرای سرود 40 هزارنفری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سطح کانون‌های مساجد کشور برگزار می‌شود، گفت: این طرح به‌طور هم‌زمان در استان‌های مختلف کشور در دوازدهم بهمن با اجرای سرودهای انقلابی برگزار می‌شود.

چراغی‌پور تصریح کرد: کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ایلام با حضور مدیران و اعضای این کارگروه در سطح استان ایلام تشکیل‌شده و اعضای این کارگروه هم‌اکنون در حال تدوین برنامه‌ها و اعلام آن به کارگروه مساجد ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان هستند.

وی با بیان اینکه ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی، بهترین فرصت برای توجه به کارکردها و تبیین نقش مساجد در حوزه‌های مختلف است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی برگرفته از مساجد و فرهنگ مسجد است و باید تلاش شود که برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر با محوریت مساجد و با حضور اقشار مختلف به‌ویژه نسل جوان برگزار شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری همایش «انقلاب و مسجد» در استان ایلام در ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: تشکیل ستادهای مردمی دهه فجر انقلاب اسلامی، برگزاری مراسمات مذهبی در سطح مساجد، برگزاری جشنواره کارآفرینی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های این ستاد در استان است.

چراغی پور گفت: برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر سال جاری با مشارکت 307 کانون فرهنگی و هنری مسجد در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان برگزار می‌شود و محوریت این فعالیت‌ها مسجد و حضور مردم به‌ویژه نسل جوان در برنامه‌های دهه فجر خواهد بود.

انتهای پیام


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا