مصوبات سی و چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان


مصوبات سی و چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ سی و چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان برگزار و مواردی در این جلسه مصوب شد.

مصوبات سی و چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی اصفهان

به گزارش ایکنا؛ سی و چهارمین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت اصفهان سه‌شنبه 24 دی‌ماه با حضور اعضاء در محل اتحادیه برگزار شد.
در این جلسه بر مواردی مانند برگزاری دوره آموزشی مدیران مؤسسات قرآنی استان اصفهان تأکید شد. این دوره به منظور به‌روزرسانی و بهینه‌سازی آموزش‌های مؤسسات قرآنی است که به زودی در بهمن‌ماه برپا می‌شود که اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان اصفهان مجری برگزاری این دوره است.
همچنین با توجه به فرارسیدن دهه فجر و اینکه تاکنون در استان بیش از 1300 حافظ کل قرآن کریم تربیت شده است، همایش حافظان کل قرآن کریم در استان اصفهان در ایام دهه فجر برپا می‌شود که نیاز است اتحادیه برنامه‌ریزی‌های این همایش را به خوبی انجام دهد.
در این جلسه بر اجرای برنامه‌های بخش مردمی هفته قرآن و عترت استان اصفهان از سوی اتحادیه و مؤسسات قرآنی این استان موضوعاتی مطرح شد که مؤسسات و مراکز قرآنی در استان بتوانند در هفته قرآن و عترت که از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان واگذار شده است، برنامه‌هایی اجرا کنند.
گفتنی است؛ هفته قرآن و عترت در استان اصفهان از تاریخ 19 تا 26 بهمن‌ماه در بخش‌های متنوعی برگزار می‌شود که مشارکت همه مراکز قرآنی در آن لازم است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | بسته شدن صفحه اینستاگرام همسر سابق «مهدی قائدی»؛ علت چی بود؟