سپاه پاسداران، سیلی محکمی به آمریکای جنایتکار زد


سپاه پاسداران، سیلی محکمی به آمریکای جنایتکار زد

قزوین- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر قزوین گفت: اقدام قاطع سپاه پاسداران علیه مواضع آمریکا برای انتقام خون سردار سلیمانی، سیلی محکمی به این کشور بود.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین، افزود: موشک باران پایگاه نظامی آمریکا در عراق، اقتدار نظامی کشور را نشان داد و هیمنه پوشالی این کشور را در سطح منطقه و جهان فروریخت.

عابدینی اضافه کرد: سیلی‌های ایران به این کشور پی در پی خواهد بود و انتقام دوم برچیده شدن بساط آمریکا و صهیونیست‌ها از منطقه است.

وی با اشاره به شهادت سپهبد سردار قاسم سلیمانی، اظهار داشت: این شهید والامقام یک فرمانده مجاهد، شجاع، انقلابی و ولایتمدار بود که پاداش سال‌ها مجاهدت خالصانه و فداکارانه خود را با مقام شهادت به دست آورد.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه دشمن قبل از حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین الاسد رجزخوانی می‌کرد، ادامه داد: ایران اسلامی، پایگاه عین الاسد مهمترین پایگاه آمریکا را در عراق نابود کرد و آنان هیچ غلطی نتوانستند انجام دهند و این فقط یک سیلی و آغاز انتقام سخت بود.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار چشم دشمنان و مایه عزت، اقتدار و امنیت نظام اسلامی است، افزود: خدمات ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال گذشته و اقتدار این نهاد انقلابی با داشتن نیروهای مخلص، شجاع، ایثارگر و شهادت‌طلبی همچون سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خار چشم دشمنان شد.

خطیب نماز جمعه شهر قزوین افزود: امروزه دشمنان نظام جمهوری اسلامی، وحدت و انسجام جامعه را نشانه گرفته و بر هم زدن امنیت کشور را راهبرد اساسی خود قرار داده اند.

وی افزود: ملت ایران در این شرایط، زیر پرچم جمهوری اسلامی با پیروی از توصیه‌ها و فرمان رهبر معظم انقلاب، وحدت و همدلی خود را بیش از پیش حفظ خواهند کرد.

آیت الله عابدینی با ابراز تاسف از چراغ سبز نشان دادن برخی در داخل کشور به دشمنان، تاکید کرد: متاسفانه برخی عقب ماندگان سیاسی به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند در حالیکه ملت ایران همچون ۴۰ سال گذشته، آنها را رسوا و شکست خورده خواهند ساخت.

وی افزود: در حوادث اخیر دشمنان خارجی با همکاری مزدوران داخلی قصد براندازی نظام جمهوی اسلامی را داشتند اما با مدیریت مقام معظم رهبری و میثاق امت با ولایت، بساط فتنه گران برچیده شد و امروز نیز ملت با اقتدار پشتیبان ولایت فقیه است.

عابدینی با اشاره به اهمیت تبعیت از ولایت‌ فقیه خاطرنشان کرد: مردم با هوشیاری پشت سر مقام معظم رهبری حرکت کرده و در ادامه نیز دشمن را مأیوس می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چراغ سبز قایدی برای بازگشت به استقلال