رسانه‌ها نشاط فضای انتخابات را به جامعه منتقل کنند


رسانه‌ها نشاط فضای انتخابات را به جامعه منتقل کنند

سبزوار- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به اینکه هنوز تنور انتخابات مجلس شورای اسلامی گرم نشده گفت: رسانه ها در انتقال نشاط و سرزندگی فضای انتخابات به جامعه نقش موثری دارند که باید ایفا کنند.

جعفر مروارید روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از نگارستان آفرینش سبزوار در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انتخابات، عرصه نشاط اجتماعی و حق تعیین سرنوشت سیاسی است و رسانه ها نقش مهمی در حضور گسترده آحاد جامعه در این عرصه دارند.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پس از رویداهای اخیر و تجاوزگری آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و تشییع میلیونی پیکر این شهید والامقام بار دیگر وفاق ملی شکل گرفت و جریان انتخابات این همدلی ملی را تحکیم می بخشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در رخدادهای هفته های اخیر همه سلایق و افکار برای دفاع از میهن و آرمانهای انقلاب اسلامی در صحنه بودند و به طور یقین حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخی محکم به جنگ روانی دشمن خواهد بود.
مروارید افزود: مردم ایران با نمایش همبستگی ملی در انتخابات به قدرتهای خارجی نشان می دهند تصمیم گیری در فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور بر مبنای اراده آزاد خود ملت و در داخل رخ می دهد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی امروز برای برای بهره برداری از چند طرح فرهنگی و هنری به سبزوار سفر کرده بود.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها