فدرر: به خاطر این تقابل‌های «حماسی» تنیس بازی می‌کنم


فدرر: به خاطر این تقابل‌های «حماسی» تنیس بازی می‌کنم

بانک ورزش - پیروزی فدرر 38 ساله در مرحله سوم تنیس آزاد استرالیا در حالی که جدالش با میلمن استرالیایی 5 سته شد و بیش از 4 ساعت به طول انجامید بازتاب زیادی در...

بانک ورزش - پیروزی فدرر 38 ساله در مرحله سوم تنیس آزاد استرالیا در حالی که جدالش با میلمن استرالیایی 5 سته شد و بیش از 4 ساعت به طول انجامید بازتاب زیادی در رسانه‌های ورزشی داشت.

به گزارش بانک ورزش وبه نقل از سایت ESPN، در پایان روز جمعه رقابت های اوپن استرالیا که با حذف سرینا ویلیامز، نائومی اوساکا (قهرمان سال گذشته گرنداسلم استرالیا) و خداحافظی کارولین وزنیاکی همراه بود، فدرر 38 ساله موفق شد پس از 5 ست برابر جان میلمن به پیروزی دست یابد. این تنیس باز کهنه کار سوئیسی با این پیروزی صدمین برد خود را در این تورنمنت جشن گرفت.


فدرر پس از این بازی گفت: «فکر می کنم اگر تنیس بازی می کنم دلیلش قهرمانی، پیروزی های بیشتر و لذت بردن در زمین و همچنین حضور در چنین بازی‌های حماسی است. ناگهان همه چیز در ظرف مدت 2 دقیقه عوض می شود. با توجه به اینکه مشکلات بسیاری داشته ام، این پیروزی ارزشمند است. جان (میلمن) بازی خوبی را به نمایش گذاشت، آماده بودم که در نشست خبری بعد از این بازی توضیحاتی بدهم. بازی فوق العاده ای بود و جان نیز شایسته پیروزی در این بازی بود.»



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟