افراد برتر مسابقات «کراس‌فیت» قهرمانی آذربایجان‌غربی معرفی شدند


افراد برتر مسابقات «کراس‌فیت» قهرمانی آذربایجان‌غربی معرفی شدند

ارومیه- ایرنا- رییس هیات ورزش‌های همگانی آذربایجان‌غربی با اشاره به برگزاری مسابقات رشته «کراس‌فیت» قهرمانی استان در ارومیه گفت: افراد برتر این رقابت ورزشی نوین در بخش‌های آماتور و حرفه‌ای برگزیده شدند.

محمود اشتری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت‌ها در ۲ سطح آماتور و حرفه‌ای با شرکت ۲۶ ورزشکار از شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار شد که در سطح آماتور، «مسعود سلطان‌زاده» به مقام قهرمانی رسید، «رضا بابایی‌اصل» بر سکوی دوم ایستاد و «علیرضا حسین‌زاده و میثم برزگر» به مقام سوم مشترک دست یافتند.

وی اضافه کرد: در سطح حرفه‌ای این رقابت‌ها نیز «سیاد میرزائیان» اول شد، «سیاوش شمالی» به مقام دوم رسید و «علیرضا غنی‌دل» در جایگاه سوم ایستاد.

وی بیان کرد: «کراس‌فیت» در حال حاضر به عنوان عصاره ورزش‌های مادر در آذربایجان‌غربی طرفداران زیادی پیدا کرده و از استقبال خوبی بین جوانان ورزشکار برخوردار است.

به گزارش ایرنا، «کراس فیت»، آمیخته‌ای از روش‌های تمرینی رشته‌های ژیمناستیک، آمادگی جسمانی، دو و میدانی و وزنه‌برداری است که معدود ورزشکاری می‌تواند مسیرهای تمرینی آن را با موفقیت سپری کند.

کراس‌فیت در سال ۲۰۰۰ میلادی توسط شخصی به نام «گریگ گلسمن» نوجوان ژیمناستیک‌کار اهل کالیفرنیای آمریکا ابداع شد و در سال‌های اخیر بیش از پنج‌هزار باشگاه در سراسر جهان این ورزش را به صورت اختصاصی تمرین می‌دهند.

فعالان رشته «کراس‌فیت» در قدرت، استقامت و سرعت از سایر ورزشکاران پیشی گرفته و به علت استقبال کم‌نظیر دارای مسابقات رسمی در کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها