رییس کل دادگستری همدان: دشمنی آمریکا با ملت ایران تاریخ انقضا ندارد


رییس کل دادگستری همدان: دشمنی آمریکا با ملت ایران تاریخ انقضا ندارد

همدان- ایرنا- رییس کل دادگستری همدان گفت: دشمنی آمریکا با ایران تاریخ مصرف ندارد و هیچگاه منقضی نمی‌شود.

محمدرضا عدالتخواه روز دوشنبه در نشست شورای فرماندهی و حفاظت اطلاعات سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: از زمان آغاز نهضت انقلاب دشمن اصلی ملت ایران همان آمریکای جنایتکار شناسایی شد و همچنان این دشمنی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: عده ای غافل، نادان و مزدور نفوذی عنوان می کنند که دشمنی آمریکا با ایران تاریخ مصرف و یک زمان انقضا دارد در حالیکه این ادعای واهی درست نیست.

رییس کل دادگستری همدان علت بروز فتنه های مختلف در کشور و تداوم آن را از دست رفتن منافع آمریکا در ایران اسلامی پس از سرنگونی رژیم ستم شاهی دانست.

عدالتخواه تاکید کرد: هنگام بروز فتنه به علت غبار آلود شدن فضا باید از یک قطب نما برای رهایی از فتنه استفاده کرد که در این باره ولایت فقیه بهترین شاخص برای خروج از فتنه است و باید در مسیری که ایشان تعیین می کنند حرکت کرد.

وی گفت: در زمان رژیم پهلوی، دست نشانده آمریکا ایران را به پایگاه بزرگی برای دشمنان تبدیل کرده بود بنابراین آنها باور نمی کردند یک انقلاب با پشتوانه فرهنگ دینی و بدون نیاز به کودتا و جنگ مسلحانه بر این رژیم پیروز شوند.

رییس کل دادگستری همدان اضافه کرد: ایمان به قدرت الهی موجب شکست ناپذیری کشور در برابر استکبار جهانی شد و این شاخص موجب شد که سلاح و موشک ایران پیشرفته ترین ابزارهای نظامی دشمن را بی اثر کند.

عدالتخواه اضافه کرد: هر چند ایران به مرحله ای از قدرت نظامی رسیده که هر نقطه ای را با موشک نقطه زن منهدم می کند ولی شلیک و هدایت این موشک نیازمند حضور نیروی با ایمان پشت این سلاح است.

وی ادامه داد: مجاهدت در راه خدا و مردمی بودن نظام اسلامی نیز در پیروزی انقلاب تاثیرگذار بوده است و نظام اسلامی از درون مردم و برای مردم است.

رییس کل دادگستری همدان اظهار داشت: برخی با شایعه و دروغ پردازی به بیان خدمات رژیم ستم شاهی در قبل از انقلاب پرداختند که رسانه ملی در برابر این هجمه ها برنامه های خوبی تدوین و پخش کرده است.

عدالتخواه افزود: دشمنان برای دستیابی به اهداف خود تخریب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نیز در دستور کار قرار دادند و پس از واقعه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراین این هجمه را شدت بخشیدند که به هدف خود دست نیافتند.

وی خلوص نیت و وحدت بین اقوام، مذاهب و ادیان را از دیگر علل پیروزی و تداوم انقلاب عنوان کرد و گفت: دشمنان به شدت دنبال تفرقه افکنی و گسست زنجیر وحدت ایجاد شده بین اقوام و مذاهب به بهانه های مختلف هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دادا محمد کجوری