چاپ بنر بهتر است یا فلکسی ؛ مزایا و معایب این نوع چاپ چیست؟


چاپ بنر بهتر است یا فلکسی ؛ مزایا و معایب این نوع چاپ چیست؟

این روزها با داغ شدن بازار تبلیغات و افزایش رقابت بین صاحبان کسب و کار، هر شغلی نیازمند به تبلیغات می‌باشد. به همین دلیل دارا بودن سردر و تابلو یکی از نیازهای ضروری هر مغازه و فروشگاه می‌باشد که معمولا برای آن از چاپ بنر استفاده می‌شود. فلکس یا بنر فیس در واقع متریالی برای... نوشته چاپ بنر بهتر است یا فلکسی ؛ مزایا و معایب این نوع چاپ چیست؟...

این روزها با داغ شدن بازار تبلیغات و افزایش رقابت بین صاحبان کسب و کار، هر شغلی نیازمند به تبلیغات می‌باشد. به همین دلیل دارا بودن سردر و تابلو یکی از نیازهای ضروری هر مغازه و فروشگاه می‌باشد که معمولا برای آن از چاپ بنر استفاده می‌شود. فلکس یا بنر فیس در واقع متریالی برای چاپ می‌باشد که از آن برای تابلوهایی که دارای مهتابی هستند استفاده می‌شود. تابلو مغازه، بیلبوردهای تبلیغاتی، تابلوهای نصب شده در پیاده روها از جمله مواردی هستند که در آن از چاپ بنر استفاده می‌شود.

چاپ بنر و یا فلکس چیست؟

در زبان ساده به تابلوها و تبلیغاتی که در خیابان‌ها می‌بینید که در سردر مغازه‌ها و یا در پیاده روها نور دارند و خودنمایی می‌کنند فلکس گفته می‌شود و تفاوت اصلی آن با چاپ بنر همین مهتابی‌های بکار رفته در این تابلوها می‌باشد، استفاده از تابلوهای بنر یکی از راه‌های اقتصادی برای تبلیغات و یا ارائه یک برند است. به طور کلی فلکس به جنسی اطلاق می‌شود که توانایی عبور نور از خود را دارد و معمولا در سایزهای بزرگ چاپ می‌شوند اما در واقع فلکس همان بنر است که دارای ضخامت بیشتری می‌باشد. این تابلوهای بنر در بازار به صورت ریلی، مکعبی، سپری و اسکلت فلزی موجود است. فلکس اولین بار توسط چینی‌ها در سال 1375 ساخته شد و در حال حاضر جنس چینی و کره ای آن در بازار موجود می‌باشد و نوع کره ای آن هم کیفیت بیشتر و بالاتری دارد و همچنین از محبوبیت بیشتری برخوردار می‌باشد. اما نسبت به جنس چینی هزینه نسبتا بالاتری دارد.چاپ بنر چاپ کوثر نیز مزایای بسیار بالایی در هنگام سفارش آنلاین چاپ بنر دارد.

تفاوت چاپ بنر وفلکسی چیست؟

به طور کلی عمده‌ترین تفاوت بین فلکس و بنر همین توانایی عبور نور در آن می‌باشد که بنرها به دلیل ساختاری که دارند دارای همچنین خصوصیتی نیستند. البته از بنر می‌توان هم برای فضاهای داخلی و هم خارجی استفاده نمود در صورتی که از فلکس اکثر در فضاهای خارجی استفاده می‌گردد. بنر را می‌توان در هر سایزی چاپ نمود اما در مورد فلکس اینگونه نیست اما معمولا کیفیت بنرها به دلیل تفاوت در دستگاه‌های چاپی دارای کیفیت بالاتری هستند در صورتی که چاپ بنر کمی تیره می‌باشند.سایت بین المللی چاپ بنر Printing Banner در لینک قبل می‌باشد.

مزایای چاپ بنر نسبت به فلکسی

تابلوهای بنر یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که نسبت به بنر دارند نورانی بودن آنها می‌باشد که سبب خودنمایی هرچه بیشتر تابلو و یا بنر تبلیغاتی می‌شود. اما چاپ بنر مزایای دیگری نیز دارد که این مزایا عبارت‌اند از:

قابل تعویض بودن رویه تابلو که با استفاده از این خصوصیت چندین سال می‌توان از آن استفاده کرد که همین امر سبب محبوبیت هرچه بیشتر این تابلوها می‌شود؛ در صورتی که در بنر جنس تابلوها به گونه ای است که این قابلیت را ندارند. مقاومت بالای تابلوها و بیلبوردهای بنر مورد دیگر است به طوری که جنس فلکس به گونه ای است که در برابر تابش نور مقاومت بالایی دارد و همین امر سبب می‌گردد که بتوان مدت زمان طولانی تری از این تابلوها استفاده کرد. مقاوم در برابر گرما و سرما

انواع چاپ بنر

چاپ‌های بنر اغلب با استفاده از فتوشاپ طراحی می شوند و بر روی فریم‌های تابلو نصب می‌گردند؛ چاپ بنر 2 نوع دارد که شامل موارد زیر می‌باشند:

تابلو بنر فیس: در این نوع از چاپ بنر در تابلو سازی استفاده می‌شود و بر روی 2 عدد فریم که یکی از جنس ورق گالوانیزه است نصب می‌گردد. این ورق گوالینزه بر روی فریم روی پارچه تعبیه می‌گردد. تابلو تک فریم: این نوع تابلو بنر یکی از ارزانترین و مقرون به صرفه ترین نوع تابلوها است. در تابلو تک فریم چاپ بر روی پارچه قرار می‌گیرد و از پشت صفحه توسط پروژکتور به آن نور می‌رساند.

هزینه چاپ بنر

چاپ بنر بهتر است یا فلکسی ؛ مزایا و معایب این نوع چاپ چیست؟چاپ بنر بهتر است یا فلکسی ؛ مزایا و معایب این نوع چاپ چیست؟

هزینه تابلوهای بنر یکی از پرکاربردترین و بهترین چاپ‌ها برای انجام تبلیغات است که نسبت به دیگر متریال‌ها برای انجام این کار بسیار مقرون به صرفه است و در عین حال از کیفیت بالایی نیز برخوردار می‌باشد. اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و قصد تبلیغات و یا معرفی برند خود را دارید، چاپ بنر یکی از بهترین گزینه‌ها است.

روکش‌های مورد استفاده در فلکس

روکش‌های تعبیه شده در فلکس شامل دو گزینه است این موارد عبارت‌اند از:

تابلو چاپ بنر تابلو بنر سپری کلیپسی
این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید| چگونه عمر طولانی‌تری داشته باشیم؟