اعلام فراخوان شرکت در تلاوت های پخش زنده ماه رمضان در خوزستان


اعلام فراخوان شرکت در تلاوت های پخش زنده ماه رمضان در خوزستان

شمیری از اعلام فراخوان شرکت در تلاوت های پخش زنده ماه رمضان در خوزستان خبر داد و گفت: قاریان قرآن می توانند جهت شرکت در آیین تلاوت های شهرستانی در ماه رمضان، تلاوت های خود را به ادارات تبلیغات شهرستان محل سکونت خود ارسال کنند.

«جاسم شمیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: استان خوزستان در میان سایر استان های کشور تنها استانی است که در طول ماه رمضان تلاوت یک جزء از قرآن را در هر شهرستان به صورت زنده از سیمای مرکز خوزستان پخش می کند.

رئیس مرکز قرآنی سازمان تبلیغات خوزستان افزود: بر این اساس باید نسبت به حضور قاریان و مرتلان قرآن در این مراسم که به صورت زنده پخش می شود حساسیت ویژه ای وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه به منظور بالا رفتن کیفیت تلاوت ها در سایر شهرستان فراخوان شرکت در این مراسم که ویژه ترتیل خوانان است از ۵ بهمن اعلام شده است اضافه کرد: مهلت این فراخوان تا ۱۵ بهمن است.

شمیری تصریح کرد: قاریان می توانند تلاوت یک حزب از سوره بقره را به صورت فایل صوتی به مدیران مراکز قرآنی ادارات تبلیغات شهرستان های خوزستان ارسال کنند تا پس از جمع آوری جهت اعلام نظر و تایید نهایی شورای عالی قرآن به این نهاد ارسال شود.

وی بیان اینکه در تلاوت های ماه رمضان سال گذشته تنها ۴۰ قاری قرآن کریم حضور داشتند عنوان کرد: انتظار می رود از این طریق قاریان بیشتری به تایید شورای عالی قرآن برسند تا امکان حضور قاریان جوان و با استعداد در عرصه تلاوت تلویزیونی بیشتر شود.

رئیس مرکز قرآنی سازمان تبلیغات خوزستان اذعان داشت: استان خوزستان از ظرفیت بسیار بالایی در زمینه های مختلف قرآنی برخوردار است که انتظار می رود در این فراخوان عمومی قاریان بسیاری فایل های صوتی خود را به ادارات تبلیغات خوزستان ارسال کنند.

پایان پیام/690

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن تبریک تولد پسرم | 60 متن تبریک روز تولد پسرم جدید و احساسی