591 روستای زنجان از نعمت گاز بهره مند هستند


به گزارش خبرنگار مهر، موسی احمدلو شامگاه سه شنبه در...


به گزارش خبرنگار مهر، موسی احمدلو شامگاه سه شنبه در آئین افتتاح گاز رسانی به پنج روستای شهرستان خدابنده، با بیان اینکه از ۹۱۰ روستای استان زنجان حدود ۵۹۱ روستا از نعمت گاز بهره مند هستند، گفت: گازرسانی به ۳۲ روستای استان زنجان را در برنامه داریم.

وی اظهار کرد: با اتمام گازرسانی به این ۳۲ روستای استان زنجان بهره مندی از گاز در روستاهای استان زنجان به ۹۱ درصد خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، با اشاره به اینکه هشت روستای استان در روند انتخاب پیمانکار برای گاز رسانی است، گفت: همچنین گاز رسانی به ۲۸ روستا با هزار و ۶۵۱ خانوار در مرحله انجام مطالعات مهندسی قرار دارد.

احمدلو تعداد مشترکین گاز استان زنجان را ۳۴۲ هزار مشترک اعلام کرد ویاد آورشد: از این تعداد ۲۳۲ هزار و ۷۶ مشترک شهری و ۸۴ هزار و ۹۴۶ مشترک روستایی است و تعداد مشترکین تجاری استان ۲۳ هزار مشترک و مشترکین صنعتی هم هزار و ۲۳۰ مشترک است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان، گفت: گاز رسانی به پنج روستای شهرستان خدابنده با حضور استاندار زنجان به بهره برداری رسید که اعتبار طرح‌های گازرسانی بالغ بر ۳۶۶ میلیارد ریال بوده است و بیش از سه هزار و ۵۷ خانوار تحت پوشش قرار گرفتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...