البرز رتبه اول ستاد تنظیم بازار کشور را کسب کرد


البرز رتبه اول ستاد تنظیم بازار کشور را کسب کرد

کرج - ایرنا - براساس رتبه بندی وزارت صنعت، معدن و تجارت ، استان البرز رتبه اول ستاد تنظیم بازار کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش روز چهارشنبه مرکز اطلاع رسانی استانداری البرز، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت،معدن وتجارت طی ابلاغی به استانداران سراسر کشور پنج استان برتر کشور در ستاد تنظیم بازار را اعلام کرد که در این میان رتبه اول از آن البرز است.

در متن این ابلاغ آمده است، با عنایت به عوامل موثر بر کنترل نرخ کالاها و تحقق سیاست های حمایتی دولت در پرداخت یارانه ریالی و تامین کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی به پیوست گزارش عملکرد تنظیم بازار کشور به همراه عملکرد کارگروه های استانی که براساس شاخص های تعداد جلسات، تعداد مصوبات، عملکرد، کنترل و نظارت بازار و شاخص های کلان اقتصادی رتبه بندی شده ارسال می شود، در این رتبه بندی استان های البرز، هرمزگان، تهران، گیلان و فارس به ترتیب جزء پنج استان برتر و سایر استان ها در رتبه های بعدی قرار گرفتند.

در ادامه نیز تاکید شده که ارایه گزارش و مستندات از عملکرد ستاد تنظیم بازار استان ها به ویژه در ایام پایانی سال و همچنین ماه مبارک رمضان به صورت مستمر و منظم صورت پذیرد و نظارت و بازرسی بر بازار تشدید شود.

استان البرز بیش از ۱۲۰ هزار واحد صنفی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروهای غیر آنتی‌بیوتیک باکتری‌ها را از بین می‌برند