عملیات بنیان مرصوص شبیه به معجزه است


عملیات بنیان مرصوص شبیه به معجزه است

بن حبتور با اشاره به شکست سنگین مزدوران سعودی: بنیان مرصوص و پیروزی‌هایی را که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محقق کردند شبیه به معجزه است

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره؛ عبدالعزیز بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در حاشیه نشست دوره‌ای شورای وزیران یمنی تاکید کرد: عملیات «بنیان مرصوص» قدرت بسیار زیاد نیرو‌های مسلح یمنی را به اثبات رساند و نشان داد نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، ابتکار عمل را در میدان‌های نبرد در اختیار دارند. عملیات «بنیان مرصوص» و عملیات قبل از آن به نام عملیات «نصر من الله» بیانگر استحکام و قدرت یمنی‌ها در برابر نیرو‌های متجاوز به این کشور است.
بن حبتور در نشست خبری گفت: بنیان مرصوص و پیروزی‌هایی را که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن محقق کردند شبیه به معجزه است؛ زیرا زمانی که کاروان‌های نظامی و تجهیزات نظامی و سلاح سنگین، نیمه سنگین و سبک دشمن را مشاهده می‌کنیم و فرار دسته جمعی مزدوران فریب خورده سعودی را می‌بینیم؛ این‌ها همه دلیل روشنی بر این مطلب است که اولا ارتش وکمیته‌های مردمی یمن بر اهمیت دفاع از میهن تاکید دارند؛ ثانیا طرف مقابل نیز می‌داند که از روی عقیده نمی‌جنگد بلکه با نیرنگ و فریب به جنگ کشانده شده است.
نخست وزیر دولت نجات ملی یمن افزود: ما بر این باوریم که پیروزی‌های اخیر در اطراف نواحی نهم، الجوف و مأرب تکیه بر پیروزی‌های سابق در جبهه شمالی است که در آن خسارت‌های سنگینی به دشمن وارد شد در حالیکه شمار مزدوران فریب خورده بیش از ۳ هزار نفر بودند. آن پیروزی آشکار و این پیروزی که به البنیان المرصوص نامیده شده است نشان می‌دهد که مردم یمن با پیروزی‌های پی در پی خود‏، کشور‌های متجاوز‏، بیگانگان و مزدوران و عوامل آن‌ها را که فریب خوردگانی بیش نیستند، در هم خواهند شکست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا