100 درصد روستاهای بالای 10 خانوار خراسان جنوبی از نعمت برق برخوردارند


100 درصد روستاهای بالای 10 خانوار خراسان جنوبی از نعمت برق برخوردارند

استاندار خراسان جنوبی گفت: 100 درصد روستاهای بالای 10 خانوار استان از برق برخوردارند.

محمدصادق معتمدیان، امروز چهارشنبه ۱۶ بهمن، در جریان بازدید از مسکن روستایی بشرویه اظهار کرد: با همت مردم و مسئولان در سایر شاخص‌ها به عدد قابل توجهی در برخورداری از خدمات نائل شویم.

وی با بیان اینکه در شاخص برقرسانی به روستاها، از برنامه توسعه پیش افتاده‌ایم، افزود: در سال 97 آمار روستاهای برخوردار از نعمت گاز استان 46 درصد بوده اما در حال حاضر 77 درصد روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده‌اد.

به گزارش ایسنا، استاندار خراسان جنوبی به حرکت جهادی شرکت گاز در اجرای نهضت گازرسانی اشاره کرد و گفت: با حمایت مجلس، تمرکز دولت برروی استان و تأمین منابع مالی مورد نیاز، با افتخار اعلام می‌کنیم که در استان پهناور خراسان جنوبی با روستاهای کم جمعیت و کم تراکم خوشبختانه در زمینه گازرسانی به موقعیت خوبی دست یافته‌ایم و همه شهرهای خراسان جنوبی از نعمت گاز برخوردارند.

معتمدیان ادامه داد: بنا به تأکید قانون توسعه کشور، ارائه خدمات به روستاهای بالای 20 خانوار در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، اما در استان همه روستاهای زیر 20 خانوار که در مجاورت خط انتقال گاز هستند، گازرسانی می‌شوند.

وی یادآور شد: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته حداکثر تا پایان سال 99 و تا قبل از اتمام دولت، همه روستاهای بالای 20 خانوار استان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برگزیدگان جشنواره مد و لباس در خراسان جنوبی معرفی شدند