تاکید بر استفاده عموم مردم از بیمارستان فرهیختگان


تاکید بر استفاده عموم مردم از بیمارستان فرهیختگان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به افتتاح و تجهیز سه بخش فوق تخصصی بیمارستان فرهیختگان گفت: عموم مردم می‌توانند از این بیمارستان استفاده کنند.

تاکید بر استفاده عموم مردم از بیمارستان فرهیختگانبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محمد مهدی طهرانچی در حاشیه افتتاح سه بخش فوق تخصصی بیمارستان فرهیختگان در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: در سال گذشته بیمارستان فرهیختگان راه اندازی شد و فعالیت خود را آغاز کرد و در بحث تجهیز و ایجاد بخش‌های مختلف این بیمارستان، پیگیری‌ها با سرعت انجام شد.
وی افزود: هم اکنون بخش دیالیز این بیمارستان امروز با ۲۴ تخت افتتاح شد و به زودی در پی افتتاح و راه اندازی بخش پیوند کلیه در این بیمارستان هستیم تا بیماران و بخش درمانی آن از امکانات بهره‌مند شوند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه بخش سی تی اسکن این بیمارستان امروز افتتاح شد، گفت: با راه اندازی این بخش، بخش مغز و اعصاب بیمارستان تقویت شد، زیرا بدون بخش تصویربرداری سایر بخش‌ها نیز نمی‌توانستند فعالیت کاملی داشته باشند.
وی گفت: یکی از مجهزترین دستگاه‌های تصویربرداری در این بخش قرار داده شده است تا امکانات بیمارستان به روز باشد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به بخش پایش سلامت و افتتاح آن گفت: خانواده دانشگاه آزاد اسلامی ۲۴ هزار عضو هیئت علمی و ۳۴ هزار کارمند در سراسر کشور دارد و امروز نخستین بار بخش پایش سلامت این بیمارستان فعالیت خود را آغاز کرد.
طهرانچی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه در طول ایام دهه فجر گفت: دو روز گذشته در اصفهان بخش بذر صیفی جات حوزه‌ای که وابستگی کامل به خارج دارد افتتاح شد و همچنین کانون ارتباط دانشگاه با صنعت در ذوب آهن اصفهان گشایش یافت.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: طرح پایش که از آذر امسال با ۱۹ هزار زمینه پژوهشی کار خود را آغاز کرد هم اکنون پایان نامه‌های دانشجویان ارشد و دکتری در این بخش نظام‌مند شده است و فعالیت مستقیم در عرصه پژوهشی دارد.
بیمارستان فوق تخصصی فرهیختگان در دهه فجر سال گذشته به بهره برداری رسید. این بیمارستان علاوه بر ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان رشته‌های پزشکی، پذیرایی عموم و بیماران نیز هست.

افتتاح سه بخش فوق تخصصی بیمارستان فرهیختگان
صبح امروز همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر سه بخش فوق تخصصی بیمارستان فرهیختگان با حضور محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.
با افتتاح بخش‌های دیالیز، پایش سلامت و سی تی اسکن، این بخش‌ها آماده عرضه خدمات به بیماران است.
این بیمارستان با بیمه‌های مختلف طرف قرارداد است.
بیمارستان فوق تخصصی فرهیختگان در دهه فجر پارسال به بهره برداری رسید. این بیمارستان علاوه بر عرضه خدمات آموزشی به دانشجویان رشته‌های پزشکی، پذیرای عموم و بیماران نیز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ ذوقم وه یه که بیای بشنوم دنگ صدات