برپایی محفل انس با قرآن بر عرشه ناو بندرعباس/ حضور کاروان قرآنی انقلاب در مناطق سیل‌زده


برپایی محفل انس با قرآن بر عرشه ناو بندرعباس/ حضور کاروان قرآنی انقلاب در مناطق سیل‌زده

ابوالقاسمی از حضور کاروان قرآنی انقلاب در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: این کاروان در اسکله کنارک و بر عرشه ناو بندرعباس محفل انس با قرآن برپا کرد.

«احمد ابوالقاسمی» در گفت‌ و ‌گو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، با بیان اینکه استقبال مردمی از کاروان قرآنی انقلاب، بسیار چشمگیر بوده است، اظهار کرد: یکی از اهداف ما استفاده از ظرفیت قاریان محلی و شناسایی و تشویق قاریان نوجوان بود که در این زمینه نیز گام های خوبی برداشته ایم.

مسئول کاروان قرآنی انقلاب در ادامه به حضور این کاروان در مناطق سیل زده همچون قصرقند و نیک شهر در روز هجدهم بهمن ماه اشاره کرد و گفت: در این مناطق محفل انس با قرآن با اجرای مهدی عادلی برپا شد که طبیعتا در افزایش روحیه و معنویت در میان سیل زدگان اثرگذار بوده است.

وی اضافه کرد: برگزاری محفل انس با قرآن و اجرای گروه تئاتر چهارنفره کاروان قرآنی انقلاب در جمع دانش آموزان شهرهای چابهار و کنارک از برنامه های دیگر این کاروان بود.

ابوالقاسمی در ادامه با اشاره به حضور کاروان قرآنی انقلاب در شهرهای مختلف جنوب کشور، اضافه کرد: این کاروان، امروز (19 بهمن ماه) با حضور در منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در اسکله کنارک و بر عرشه ناو بندرعباس محفل انس با قرآن برپا کرد.

مسئول کاروان قرآنی انقلاب در پایان گفت: این کاوران قرآنی با حضور در هر شهر ابتدا در مزار شهدا حضور می یابد و اعضای آن در غبارروبی قبور مطهر شهدا شرکت می کند.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


6 مرزبان بازداشت شده به کشور بازگشتند